Hellmin Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Hei Når jeg går inn på mine sendte likes, står det gjennstående tid. Hva betyr det? Om noen «liker» meg eller «superliker» meg, hvor lenge vil den profilen være synlig for meg?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Hellmin skrev (3 minutter siden): Hei Når jeg går inn på mine sendte likes, står det gjennstående tid. Hva betyr det? Det der har jeg ikke helt skjønt. Det er mulig det er den tiden du får til å ombestemme deg, til å sende en superlike? Men selve like går ikke ut sånn uten videre. Anonymkode: d0c1a...237
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Har aldri sett noe om det? Hva er det? Hvor står det? Anonymkode: 787bb...61d
Hellmin Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det der har jeg ikke helt skjønt. Det er mulig det er den tiden du får til å ombestemme deg, til å sende en superlike? Men selve like går ikke ut sånn uten videre. Anonymkode: d0c1a...237 Ok. Knyttet opp mot superlikes da kanskje..
Hellmin Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri sett noe om det? Hva er det? Hvor står det? Anonymkode: 787bb...61d Hos meg ligger det under sendte …
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå