AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Del Skrevet 9. januar 2023 Er dette i det hele tatt lønnsomt? Tenker da på utleie via Getaround. Anonymkode: 586de...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Del Skrevet 9. januar 2023 Du får regne på det? Skal du bruke den selv og leie den ut når du ikke trenger den, eller tror du at du skal bli rik? Anonymkode: 2dedc...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg har (nedbetalt) varebil, og fant ut at det var mulighet å tjene rundt 5 k via getaround. Synes ikke det er nok til å forsvare kostnader/slitasje, og i tillegg miste tilgang til egen bil i lange perioder. Anonymkode: bca43...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Del Skrevet 10. januar 2023 *5000kr i mnd Anonymkode: bca43...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg har leid varebil på getaround for litt over 1000kr døgnet, si at du får leid ut bilen 25 av 30 dager i måneden. Tror egentlig du tjener på det. Spørs selvsagt på interessen i byen/området du bor i. Anonymkode: 49058...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har (nedbetalt) varebil, og fant ut at det var mulighet å tjene rundt 5 k via getaround. Synes ikke det er nok til å forsvare kostnader/slitasje, og i tillegg miste tilgang til egen bil i lange perioder. Anonymkode: bca43...861 Men prøvde du det ut? Jeg synes det er verdt det ettersom jeg ikke trenger varebil hele tiden, men ofte nok til at det ville spart oss tid hvis vi hadde tilgjengelig. Anonymkode: 586de...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har leid varebil på getaround for litt over 1000kr døgnet, si at du får leid ut bilen 25 av 30 dager i måneden. Tror egentlig du tjener på det. Spørs selvsagt på interessen i byen/området du bor i. Anonymkode: 49058...eb0 Ja, vi leier stadig vekk varebil, som regel to-tre ganger i mnd. Trenger varebil pga langvarig renovasjon men kunne leid ut ofte. Bilen vil stå midt i Oslo sentrum Anonymkode: 586de...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du får regne på det? Skal du bruke den selv og leie den ut når du ikke trenger den, eller tror du at du skal bli rik? Anonymkode: 2dedc...aed Jeg skal bruke den til å frakte store materialer. Men jeg må ikke det hele tiden, men vi bruker masse penger nå på å leie en varebil. Jeg tror ikke jeg skal bli rik, men ville vært fint å gå i null på utgifter. Anonymkode: 586de...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #9 Del Skrevet 10. januar 2023 Må nevnes at jeg har penger til å kjøpe varebil uten å ta opp lån. Men jeg tenker at forsikring koster, og alt det andre; da blir det fort et tap kontra å bare leie varebil selv, med mindre jeg leier ut via Getaround. Å ha en varebil vil derimot spare oss masse tid og vi blir mer fleksible, jeg kjøper materialer vi trenger ofte via Finn.no og må derfor ofte komme meg kjapt avgårde for å hente dem. Jeg gjenbruker materialer fra revede bygg til å renovere med. Anonymkode: 586de...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. januar 2023 #10 Del Skrevet 13. januar 2023 Ja det kan det dersom du skrur sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå