AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Del Skrevet 9. januar 2023 Vi har hatt den samme Leafen i snart 12 år. Nå må vi lade den hver dag, og vi kommer jammen ikke langt med den. Nå om vinteren kanskje 60-70km? Jeg synes det er veldig kronglete. Men mannen påstår at det går helt fint, vi skal jo ikke langt lel, og må bare huske på å lade gliset. Nå er jeg lei. Hvordan får jeg overbevist han om å bytte til en nyere bil med lengre rekkevidde? Anonymkode: f5899...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 9. januar 2023 #2 Del Skrevet 9. januar 2023 Skal dere lenger enn nåværende rekkevidde tilsier? Mannen din sier nei. ("skal itte langt lel..) Da har han vel rett da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Del Skrevet 9. januar 2023 PITTY skrev (40 minutter siden): Skal dere lenger enn nåværende rekkevidde tilsier? Mannen din sier nei. ("skal itte langt lel..) Da har han vel rett da eller? Må hurtiglade innimellom når vi farter helt til byen med mye frem og tilbake. Det sier han "tar jo bare en halvtime". Anonymkode: f5899...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Del Skrevet 9. januar 2023 Kan du ikke kjøpe deg din egen bil, så kan han bare beholde den gamle? Anonymkode: fa8d9...b16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan du ikke kjøpe deg din egen bil, så kan han bare beholde den gamle? Anonymkode: fa8d9...b16 Jeg vil ikke eskalere dette til en idiotisk konflikt, jeg vil skjerpe mine argumenter for å bli enige om en felles beslutning. Men det slår meg brått at jeg kanskje spør på feil sted, hehe. Anonymkode: f5899...7a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 10. januar 2023 #6 Del Skrevet 10. januar 2023 kjøpe deg en egen bil....?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg har kjørt 200 000 km i leaf og elsker at de er så driftssikre, aldri noe galt. Men vi oppgraderte første fordi vi ønsket lenger rekkevidde (jeg har 100 km tur-retur jobb) Jeg må si det er null stress å lade hver natt, for det tar 5 sekunder å putte inn den laderen, men enig i at det er kronglete å måtte hurtiglade om det er mye som skjer. Jeg tror jeg hadde spilt på hvor mye penger dere har tjent på årene uten drivstoff, bom, parkerinsavgift osv og satt opp et budsjett som viser at dere har råd til å oppgradere. Og at du vil bli en tryggere og gladere person om du slipper å lade eller vente på at han skal lade. Anonymkode: d1282...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 10. januar 2023 #8 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vi har hatt den samme Leafen i snart 12 år. Nå må vi lade den hver dag, og vi kommer jammen ikke langt med den. Nå om vinteren kanskje 60-70km? Jeg synes det er veldig kronglete. Men mannen påstår at det går helt fint, vi skal jo ikke langt lel, og må bare huske på å lade gliset. Nå er jeg lei. Hvordan får jeg overbevist han om å bytte til en nyere bil med lengre rekkevidde? Anonymkode: f5899...7a9 Dette handler ikke om bilen, det handler om den manglende evnen til å kommunisere dere imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå