AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Hei hvilken forsikring har dere på deres franske bulldog? Syns det er vanskelig og finne en god forsikring til denne rasen. håper på at noen kan gi meg noe tips og råd. mvh fransk bulldog mamma Anonymkode: 2ea00...13a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Håper du er klar over helseproblemer som den rasen kan ha og sjekker hva forsikringen sier om det. Uansett, i mitt hundemiljø er det flere som anbefaler å styre unna agria. Det virker som agria har mer erfaring og peiling på veterinær diagnoser, men samtidig så kan det resultere i at de er strengere og ikke dekker ting like lett. Har selv god erfaring med fremtind(sparebank 1), de har dekket flere skader på hunden min. Det kan også være lurt å se hvor lenge forsikringen dekker, når hunden blir 8år, 10år, 12år, ubegrenset? Anonymkode: cf315...059
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Bulldog er DYRT å forsikre, du må nok ut med minst en tusenlapp i mnd. Anonymkode: b2dec...f6c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Håper du er klar over helseproblemer som den rasen kan ha og sjekker hva forsikringen sier om det. Uansett, i mitt hundemiljø er det flere som anbefaler å styre unna agria. Det virker som agria har mer erfaring og peiling på veterinær diagnoser, men samtidig så kan det resultere i at de er strengere og ikke dekker ting like lett. Har selv god erfaring med fremtind(sparebank 1), de har dekket flere skader på hunden min. Det kan også være lurt å se hvor lenge forsikringen dekker, når hunden blir 8år, 10år, 12år, ubegrenset? Anonymkode: cf315...059 Jepp, Agria er så vidt jeg vet det forsikringsselskapet med flest rasereservasjoner, så ikke et selskap jeg ville brukt på en rase med en del kjente plager. Anonymkode: d4b6f...7be
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Jeg er veldig fornøyd med Agria, men jeg har ikke fin rase. Jeg ville passet på at forsikringen har direkteoppgjør så du slipper å legge ut for store kostnader selv. Anonymkode: 2d453...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå