Gå til innhold

Intervjuet med Prins Harry


Amber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tirben skrev (14 minutter siden):

Ligger på Vgtv.

Plussartikkel selvfølgelig🤷‍♀️🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se på det ista. Orket bare 30 minutter av intervjuet. Kommer neppe til å se resten.

VGTV kan du se intervjuet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

Jeg begynte å se på det ista. Orket bare 30 minutter av intervjuet. Kommer neppe til å se resten.

VGTV kan du se intervjuet.

Uff, jeg har egentlig hatt sympati for Harry og Meghan, så jeg er spent på hvordan inntrykket blir etter intervjuet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei av sytet nå egentlig.  Hva er det egentlig han vil oppnå?   Tjene penger selvsagt men utenom det?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlige Ærna skrev (1 minutt siden):

Uff, jeg har egentlig hatt sympati for Harry og Meghan, så jeg er spent på hvordan inntrykket blir etter intervjuet.

Jeg har alltid likt Harry, helt til han møtte Meghan og endret seg veldig. Skulle nesten tru han var hypnotisert til å gjøre/mene/tru/støtte Meghan i absolutt alt.

Jeg velger å tru han fremdeles er veldig forelsket, men en dag blir han singel igjen. Da starter kampen om barna og det blir nok ett helvete. En annen ting jeg frykter er at Meghan da skal snakke dritt om Harry og tjene nye millioner av dollar. Harry vil få det tøft med å evt kose tilbake til The Firm etter alt dritt som har kommer ut av H og M

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (19 minutter siden):

Jeg har alltid likt Harry, helt til han møtte Meghan og endret seg veldig. Skulle nesten tru han var hypnotisert til å gjøre/mene/tru/støtte Meghan i absolutt alt.

Jeg velger å tru han fremdeles er veldig forelsket, men en dag blir han singel igjen. Da starter kampen om barna og det blir nok ett helvete. En annen ting jeg frykter er at Meghan da skal snakke dritt om Harry og tjene nye millioner av dollar. Harry vil få det tøft med å evt kose tilbake til The Firm etter alt dritt som har kommer ut av H og M

Jeg tror heller ikke det forholdet kommer til å vare evig.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (19 minutter siden):

Jeg tror heller ikke det forholdet kommer til å vare evig.  

Nei. Da har det skjedd noe revolusjonerende i det forholdet isåfall. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pompadeur skrev (32 minutter siden):

Harry har ubehandlete psykiske problemer fra sin mammas død, det er helt åpenbart.

Pluss antagelig arvet psykisk sykdom fra sin mor. Som hun selv fortalte om i bl.a. TV-intervjuer slet hun med både spiseforstyrrelser, depresjon og angst. Hun hadde også slektning som var bipolar. Så Harrys problemer kan ligge dypere enn kun ubearbeidet sorg etter det brå tapet av moren. 

  • Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topplue skrev (9 timer siden):

Pluss antagelig arvet psykisk sykdom fra sin mor. Som hun selv fortalte om i bl.a. TV-intervjuer slet hun med både spiseforstyrrelser, depresjon og angst. Hun hadde også slektning som var bipolar. Så Harrys problemer kan ligge dypere enn kun ubearbeidet sorg etter det brå tapet av moren. 

Ehm, personlighetspatolgi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pompadeur skrev (10 timer siden):

Harry har ubehandlete psykiske problemer fra sin mammas død, det er helt åpenbart.

Jeg ser for meg Harry som en som kanskje tar livet sitt ved en skilsmisse. Spesielt hvis det er M som vil skilles og lager ett sant helvete vedr samværsplan for barna. Jeg vet ikke in H er sterk nok psykisk til å stå i en sånn kamp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Eva-Lena skrev (På 11.1.2023 den 7.22):

Jeg ser for meg Harry som en som kanskje tar livet sitt ved en skilsmisse. Spesielt hvis det er M som vil skilles og lager ett sant helvete vedr samværsplan for barna. Jeg vet ikke in H er sterk nok psykisk til å stå i en sånn kamp.

Enig. Jeg føler han er ustabil. Han er veldig på og veldig åpen, men samtidig er jeg redd for hva han kan finne på.

Husker jeg leste at eks- kjæresten var bekymret for han pga han var veldig paranoid og angstpreget. Det at han mangler såpass selvinnsikt er også er rødt flagg. Det er kombinasjonen av å være veldig «på», samtidig med å være så utrolig sårbar og hissig, som gjør meg betenkt.

Jeg lurer på hva Meghan tenker om alt, for jeg tror ikke hun er noen dumming. Greit at hun har et veldig fokus på seg selv, men samtidig så må hun jo få litt med seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MissWoodville skrev (40 minutter siden):

Enig. Jeg føler han er ustabil. Han er veldig på og veldig åpen, men samtidig er jeg redd for hva han kan finne på.

Husker jeg leste at eks- kjæresten var bekymret for han pga han var veldig paranoid og angstpreget. Det at han mangler såpass selvinnsikt er også er rødt flagg. Det er kombinasjonen av å være veldig «på», samtidig med å være så utrolig sårbar og hissig, som gjør meg betenkt.

Jeg lurer på hva Meghan tenker om alt, for jeg tror ikke hun er noen dumming. Greit at hun har et veldig fokus på seg selv, men samtidig så må hun jo få litt med seg.

 

Så lenge Meghan tjener penger på Harry, så trur jeg hun er såpass utspekulert at hun lar han holde på. Den dagen hun evt vil skilles, så har hun nok samlet opp nok til å skrive bok og en haug med intervjuer om hvordan livet med han var. Da lever hun godt på sine oppfatninger av hvordan forholdet var.

Så kommer det kanskje en ny runde med bok og intervjuer for å fortelle om hvordan barna har det etter bruddet, samvær med far og kronen på verket om barna får møte familien til Harry i UK.

Meghan hadde jeg ikke stolt på ett sekund.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Cisco skrev (3 timer siden):

Harry har kontaktet advokat (skillsmisse). 

 

Let’s hope 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...