AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Bortsett fra familien din eller kjæreste? Hvem hadde virkelig vært knust og fått et dårligere liv uten deg? Tror jeg har én venn som hadde hatt et fattigere liv uten meg. Det er godt å vite. Ellers hadde jobb, sosiale relasjoner og min status i samfunnet vært akkurat det samme med en annen i mitt sted. Anonymkode: 796a8...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Sjefen hadde sannsynligvis fått sammenbrudd, siden jeg er den som stiller opp på kort varsel når folk plutselig finner ut at det er planleggingsdag i barnehagen eller omgangssyka herjer på skolen. Ellers er det nok svært få som hadde merket at jeg var borte. Anonymkode: ef8fa...a1b 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjefen hadde sannsynligvis fått sammenbrudd, siden jeg er den som stiller opp på kort varsel når folk plutselig finner ut at det er planleggingsdag i barnehagen eller omgangssyka herjer på skolen. Ellers er det nok svært få som hadde merket at jeg var borte. Anonymkode: ef8fa...a1b Tror du ikke sjefen din bare hadde funnet noen andre å utnytte? Anonymkode: 796a8...8cd 12 1
MortenMunkholm Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Ser du utover en kirkegård, ligger det et hav av "uerstattelige" personer. Men det stemmer jo ikke. Livet går videre. Det har det alltid gjort og slik vil det fortsette. Egentlig en ganske grei ordning. Når jeg dør har jeg heller ikke behov for at mange skal ha det vondt. Vil at de skal ha gode liv. 12 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 Har mange venner som ser på meg som en av sine 2-3 nærmeste, så tror jeg hadde vært sterkt savnet av en del. Men verden som helhet hadde jo ikke merket noe. Anonymkode: 3a21e...035 1
KaDust Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Bestevenninna mi blitt helt knust, og flere andre venner ville vært triste også. Kollegaer litt i starten, men ikke sånn kjempemye kanskje. Men nettsamfunnet mitt, der er det nok mange som hadde blitt knuste og.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Bortsett fra....? Du vet at ikke alle har familie? Eller ikke alle har kontakt med familie? 😉 Jeg har verken kjæreste eller kontakt med familien. Det er selvvalgt. For å svare på spørsmålet ditt: sikkert ingen, og det er helt ok. Anonymkode: 5e2dc...6bf 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Egentlig ingen. Har ikke familie heller. Har en god venninne, så kanskje henne. Anonymkode: 89cb9...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Min x ville ha sørget for vi er hverandres nærmeste menneske.Min bror med familie ikke så mye tror jeg,de hadde nok mest uffet seg over å måtte ordne opp i boet. Anonymkode: 2c518...c9f 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 Med unntak av familien, så er det vel ingen. Jeg har jo god omgang med kolleger og har noen venner, men ingen jeg er avgjørende for på noe vis. Så mange hadde blitt litt lei seg, men livet hadde gått fort videre for dem uten at det hadde påvirket hverdagen deres. Anonymkode: 9b04f...6a5 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 Absolutt ingen ville brydd seg og av den grunn skal jeg ikke ha noen begravelse i kirke. Bare hent meg der jeg døde og kjør direkte til krematoriet. Da jeg er grillet ferdig, så skuff asken ned i en boks av papp og sleng meg hvor det måtte passe. Jeg er introvert og orker ikke sosiale ting utenom jobb og min egen lille familie. Så derfor er det bare tull å okkupere en hel kirke for maks 10-12 personer. Ingen fra jobben min ville møtt opp til tross for jobbet der i mange år. Anonymkode: 2f9f5...efa 2 3 3
Gjest takinova Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 Utenom de nærmeste, så hadde jo verden gått kjapt videre for alle de andre som kunne få være litt sjokkert over min bortgang 😉
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #13 Skrevet 9. januar 2023 Absolutt ingen. Kjæresten min hadde nok brukt det mest for å få sympati. Anonymkode: 34dbf...787
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #14 Skrevet 9. januar 2023 Ingen her heller! Litt trist, er bare i 20 åra Anonymkode: 288c2...fab
GammelKaktus Skrevet 9. januar 2023 #15 Skrevet 9. januar 2023 Nja, ingen utenom barnet mitt tenker jeg. Av egen erfaring så vet jeg at livet går videre uansett hvem rundt som forsvinner eller dør. Det er nå livets gang og livet stopper ikke opp fordi en venn eller bekjent dør selv om det er trist så går livet videre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #16 Skrevet 9. januar 2023 Hunden min er nok den eneste i hele verden som hadde fått et dårligere liv uten meg, så håper han dør før eller samtidig som meg Anonymkode: 87c95...d7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå