Gå til innhold

Beste treningssenter i Oslo? Med gode møller!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har gode forslag? Viktigste er at møllene er av god kvalitet! Og senteret generelt…

Anonymkode: f560c...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gikk på Fresh Fitness tidligere, synes tredemøllene der var helt fine. Nå går jeg på EVO (byttet for å være nærmere) og der er jeg ikke så fornøyd, føler ofte litt sånn rykking, og synes ofte det er problemer med skjermene slik at man må finne en annen.

Anonymkode: 061f5...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er generelt fornøyd med Sats.  Bonus at det har bra gruppetimer og mange sentre. Er fornøyd med møllene.

Trente på Myrens tidligere og de har en egen løpesal, som jeg personlig foretrekker istedenfor å løpe foran et vindu som mange andre steder har. Minus at det er kun på Torshov, så om man ikke bor/jobber i området så er det mer kronglete å komme seg på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2023 at 12:38 AM, Courgette said:

Er generelt fornøyd med Sats.  Bonus at det har bra gruppetimer og mange sentre. Er fornøyd med møllene.

Trente på Myrens tidligere og de har en egen løpesal, som jeg personlig foretrekker istedenfor å løpe foran et vindu som mange andre steder har. Minus at det er kun på Torshov, så om man ikke bor/jobber i området så er det mer kronglete å komme seg på trening.

Det er flere sats senter som har egne løpesaler, men jeg kjenner bare til de i Bergen.

Anonymkode: 0c5db...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2023 at 12:38 AM, Courgette said:

Egen løpesal høres veldig bra ut! På EVO på Grunerløkka står man bare og ser rett inn/ned på Bislett Kebab House... Føler jeg begynner å kjenne de som jobber der nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barrys har de beste møllene! Woodway-møller som er verdens beste! Veldig dyrt og bare gruppetimer, men fordelen er klippekort slik at man betaler for de gangene man faktisk er der! 

Anonymkode: 96d02...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...