Gå til innhold

Min vei ut av avhengigheten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er som alt for mange en misbruker av telefonen. Jeg misbruker telefonen på jobb, i sosiale sammenhenger og foran familien. Jeg er veldig skamfull over at jeg har latt telefonen få overstyring og det er på tide å ta grep. Jeg kjenner det er på god tid å kutte bånd med iPhone, selv om det skjærer innvendig. Det er blitt som en forlengelse av armen. Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal leve uten den. Telefonen er den som vekker meg, der jeg skriver ned alle avtalene, det er den som får meg til å komme i godt humør eller kan være livreddende barnevakt på bussen.

I morgen skal jeg altså gå til butikken og kjøpe meg en dumb-phone. Fordi jeg har mange fine minner og bilder på telefonen så kommer jeg ikke til å kaste den helt, men legge den bort for en stund og hvis jeg klarer målet så vil jeg eventuelt glemme koden for å komme meg inn og da vil jeg bare nevne for meg selv at det er samme kode som fødselsnummeret mitt.

Jeg håper jeg kan bruke denne tråden som en slags blogg for meg selv, for jeg kommer nok til å ha behov for å ha et sted å klage og nå kan jeg jo ikke åpne snap og klage til vennene mine lenger.

Reisen starter i morgen, Doro forbinder jeg bare med bestemor, så den telefonen vil jeg ikke ha. Jeg ønsker meg en god gammeldags Nokia!

Anonymkode: 3eae6...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det? Kjøpt ny telefon?

Anonymkode: 401e1...e23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...