Gå til innhold

Noen hadde gitt katten paracet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste det på Facebook at noen hadde fått råd i en kattegruppe om å gi katten Paracet mot smerter. Den døde. Jeg syns det var så trist å lese. Det gikk så inn på meg. Trodde de fleste viste at Paracet er giftig for katter. Viktig å kontakte veterinær om katten er syk og ikke bare stole på noen på en Facebook-gruppe. Jeg syns synd på eierene også og er så vondt å tenke på. Flere som leste det.

Anonymkode: 52cb6...3e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen burde anmelde den gruppen. Paracet er dødelig. 

Meld fra til dyrebeskyttelsen, eller veterinær. Få stoppet faenskapen. 

Anonymkode: ce9f3...707

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Med all respekt. Det er trist at dyret fikk den skjebnen, men hvem tar imot råd om medisiner til dyr på nett, uten å en gang dobbeltsjekke…? 

Anonymkode: cb0e1...7c7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med all respekt. Det er trist at dyret fikk den skjebnen, men hvem tar imot råd om medisiner til dyr på nett, uten å en gang dobbeltsjekke…? 

Anonymkode: cb0e1...7c7

Det er det. Syntes det var rart å bare stole på noen tilfeldige på nettet i stedet for å kontakte veterinær ja. Aner ikke hvem det var, men leste om det i går.

Anonymkode: 52cb6...3e7

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så stupide folk er🤮

Anonymkode: 54bd2...493

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste om det. Helt forferdelig. At ikke folk i det minste dobbelsjekker at råd de får på sosiale medier er trygt. Og aller helst kontakte veterinær. 

Anonymkode: 0b979...ce8

AnonymBruker
Skrevet

Folk som ukritisk tar til seg sånne råd på nett skulle sldri hatt dyr i utgangspunktet. 

Anonymkode: 97ba7...e74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjempetrist. Den som ga dette rådet burde virkelig tråkke på lego hver eneste dag resten av livet.

Anonymkode: 2bcd6...1f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjempetrist. Den som ga dette rådet burde virkelig tråkke på lego hver eneste dag resten av livet.

Anonymkode: 2bcd6...1f7

I tillegg til eierne, må da gå an å tenke selv.

Anonymkode: 72872...952

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg hadde vært i denne situasjonen hadde jeg nok bebreidet meg selv veldig og tenkt at hvis bare ting hadde blitt gjort annerledes. Må være veldig vondt. Stakkars lille pus ❤️😿

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...