Gå til innhold

Kvinners holdning til menn som bruker onaniprodukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan stiller dere kvinner dere til at menn bruker Fleshlight eller tilsvarende? Synes dere det er ekkelt, eller er det noe dere mener er helt greit? Har noen av dere kvinner vært i forhold med menn som har brukt slike? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menns seksualitet har i all tid blitt ansett som "skitten". Dette er nå heldigvis i endring, men det er nok fortsatt mange som har gamle holdninger til dette. Hvorfor kvinnes bruk av sexleketøy er "frigjøring" og menns bruk er "skitten" er meg en gåte.

Samtidig er jeg veldig glad for at menns sexleketøy ikke lengre bare ser ut som lugubre kopier av vulva. Tenner ikke på en plastkvinne akkurat. Det er et hjelpemiddel.

Anonymkode: 0df72...cef

• Liker 10
Skrevet

Samme for meg så lenge han foretrekker sex.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om det. Mange kvinner bruker jo dildo. Bruker det ikke selv, men synes ikke det er ekkelt.

Anonymkode: d88d8...62e

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke noe særlig over det. Er like naturlig at menn bruker det som kvinner. Er jeg litt betatt i mannen så synes jeg det er spennende. 

Anonymkode: 8e795...357

Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Samme for meg så lenge han foretrekker sex.

Jeg tenkte ikke at Fleshlighten skulle utkonkurrere parsexen, men være et hjelpemiddel for mannen når han er alene. Evt noe paret også kan bruke sammen for å piffe opp parsexen. 

AnonymBruker
Skrevet

Who cares. Jeg trenger ikke vite noe om hvordan eller når og hvor han runker, det er privatlivet hans. 

Anonymkode: 7e1a8...8e6

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Who cares. Jeg trenger ikke vite noe om hvordan eller når og hvor han runker, det er privatlivet hans. 

Anonymkode: 7e1a8...8e6

Det høres hardt og mekanisk ut for meg. I min bok deler man det meste med partneren sin. Da ville det være naturlig å fortelle at man eier en Fleshlight. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Topper og daler skrev (6 minutter siden):

Jeg tenkte ikke at Fleshlighten skulle utkonkurrere parsexen, men være et hjelpemiddel for mannen når han er alene. Evt noe paret også kan bruke sammen for å piffe opp parsexen. 

Jada. Men man vet aldri.. Ganske sikker på at enkelte ronker så mye (med bare hender eller med hjelpemidler) at de blir så vant med den måte å bli tilfredsstilt på at det kan bli en utfordring med andre metoder. 

• Liker 3
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Jada. Men man vet aldri.. Ganske sikker på at enkelte ronker så mye (med bare hender eller med hjelpemidler) at de blir så vant med den måte å bli tilfredsstilt på at det kan bli en utfordring med andre metoder. 

Så ditt utgangspunkt er at det er en relativ store fare for at onani - og da særlig med sexhjelpemidler til mannen - kan være usunt? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sexleketøy er jo bare gøy uansett hva eller hvem.

Anonymkode: c938e...6ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sexleketøy er jo bare gøy uansett hva eller hvem.

Anonymkode: c938e...6ad

Ja, det er jo det «politisk korrekte» svaret - og jeg er enig med deg. :) Tror dog det finnes motstridende holdninger i «kvinnedypet». Tror du ikke? 

• Liker 2
Skrevet

Så lenge han rengjør det selv, ser jeg ikke problemet. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
svartkatt skrev (19 minutter siden):

Hvor vanlig er det?  Jeg har møtt mange damer som bruker sexleketøy, nesten samtlige, veldig mange flere enn menn, og aldri har jeg møtt en som blir skadet av det og foretrekker det fremfor sex, ingen grunn for at det skal være anderledes for menn

• Liker 3
Skrevet

Sitter nok litt fordommer igjen. Kvinner er storforbrukere, og tilgode å høre noen nedlatende kommentarer om det, men om menn derimot.. 

• Liker 2
Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Så lenge han rengjør det selv, ser jeg ikke problemet. 

Merkelig tilnærming. Hvorfor er dette det første du tenker på når det gjelder sexleketøy for menn? 

• Liker 4
Skrevet
Topper og daler skrev (Akkurat nå):

Merkelig tilnærming. Hvorfor er dette det første du tenker på når det gjelder sexleketøy for menn? 

Jeg tenker på det når det gjelder sexleker. 

Jeg har vært borti mennesker som ikke vasker dem.. Det er nasty 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Arild37 skrev (2 minutter siden):

Sitter nok litt fordommer igjen. Kvinner er storforbrukere, og tilgode å høre noen nedlatende kommentarer om det, men om menn derimot.. 

Ja, som at de må vaske den selv, f.eks. :) 

Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker på det når det gjelder sexleker. 

Jeg har vært borti mennesker som ikke vasker dem.. Det er nasty 

Du mener at det er et større problem for menn enn for kvinner? 

Gjest Agent smith
Skrevet
svartkatt skrev (30 minutter siden):

Det samme gjelder vel for kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...