Gå til innhold

Det evige student-lærer dillemmaet

Fremhevede innlegg

Skrevet

MÅ bare spørre... Hva er så stigmatiserende med P4-lyttere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titter innom igjen :)

P4 har jo ikke akkurat rykte på seg for å være den mest seriøse kanalen akkurat. Har hørt flere mene at den passer best for intellektuelt late mennesker, eller personer med lav "need for cognition", som vi pleier å spøke med på jobben. Dette er jo selvsagt bare tull, vi hører jo ofte på radio bare for å koble av, feks i bilen eller når vi støvsuger. Da er det som regel musikksmaken det som teller mest, ihvertfall for meg. Selv elsker jeg å høre på Norgesglasset når Stig Hernes er på lufta, han er bare knallgod og så har han så flott dialekt, men det er nå ikke P4 dah...skal forresten tro om han er like flott som han høres ut?? :rodme:

heihopp :P

Skrevet

"til Gjest"

"Mogens, er ikke det et mannsnavn da? Jeg spør fordi jeg ser bildet av overkroppen din... :hoho::hoho: "

Jeg måtte bare svare på denne tråden.

Jeg vet ikke hvor mange mannekropper og kvinnekropper du har sett, men hvis du ikke ser at det er en mannekropp på bildet, så får det være ditt problem :kul:

Mogens

Gjest sexysadie
Skrevet

mogens!

Ikke bry deg m disse teite gjestene som misbruker gjestfriheten på d groveste!

Skrevet

sexysadie: Hei ja. Bryr meg katta om hva folk mener om kroppen min :D - takk for støtten :blunke:

Mogens

Skrevet

Nå har ikke jeg studert dette bildet så veldig nøye, men for meg ser det ut til å være en veltrent kropp med godt utviklede brystmuskler. Kanskje jeg bør skifte styrke på linsene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...