Gå til innhold

Det evige student-lærer dillemmaet

Anbefalte innlegg

Gjest Dr. love
Skrevet

Kjære KG'ere

Jeg er en kvinnelig høyskolelektor ved en av våre mange høyskoler her i landet. Jeg har havnet i det klassiske lærer student dillemmaet. En av mine studenter (som jeg veileder) har gitt tydelige signaler om å være tiltrukket av meg. Selv er jeg 39 gift med to barn, og er lykkelig med det. Det skulle derfor være en smal sak å avgjøre hvordan jeg skal håndtere dette... nemlig avvisning.

Problemet mitt er at dette er en svært tiltrekkende kvinnelig student på 23/24 år. Jeg har alltid hatt et indre ønske om å oppleve sex med en annen kvinne, men har aldri våget å leve det ut. Nå står altså den deiligste kvinne der kombinert men en perfekt anledning. Når jeg er hjemme tar fornuften kontroll, men jeg sliter virkelig på veiledning (begjæret er i ferd med å ta overhånd). Har vurdert å sende oppgaven over til en annen veileder, men klarer ikke å slippe taket i muligheten. Hva gjør jeg?? Kan jeg leve med et kvinnelig sidesprang, det handler jo ikke direkte om et følesesmessig bedrag. (som om jeg tror meg selv på det)...

Katrine

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Kjære Kathrine

Jeg tror du bare skal glemme d; kan være studenten vil bruke deres forhold til å presse deg til å gi henne gode karakterer....

Gjest lecture
Skrevet

Katrine,

Selv om det høres skikkelig utspekulert ut, så er jeg enig med sexysadie. Du kan havne i en vanskelig situasjon både på jobben og hjemme. På den andre siden kan det jo være en sjangse vert å ta jobbmessig dersom du kan leve med å overvurdere en oppgave. Dersom du virkelig har behov for å leve ut denne fantasien, så bør du diskutere det med din mann først. Kan hende han aksepterer det? Du vet best. Jeg kan i hvertfall si at mine opplevelser med jenter, 2 så langt i mitt 27 år lange liv, har vert annerledes men fine.

Lykke til,

Ingrid :roll:

Skrevet

Være utro... Mange grenser å sprenge på engang.

Eg tror at du bør vente til hun ikke er din elev lengere og så finne ut om det er greit med mannen din først.

Evt finne en annen kvinne, som ikke er eleven din.

Skrevet

...og jeg tror det du skriver er komplett bull-shit

Maiken

Skrevet

Hvorfor synes du det Maiken????

Fordi: Hvis du har en slik stilling så vet du like godt som noen andre hva du bør gjøre. Hvis du ikke fikser de etiske retningslinjene i jobben, så er du ukvalifisert. Enkelt og greit. Du har ikke den jobben du sier du har.

Mye crap her inne for tiden.

Maiken

Skrevet

Dessuten ligner det vel mye på lignende tråder med mannlige brukernavn i det siste... :wink:

Skrevet

Skulle til å si det samme som Lasse. Har vært mistenkelig mange voksen-høytutdannalærer-sex-innlegg her i det siste.

Dessuten tror jeg at om denne lærerinna på 39 år hadde skrevet innlegget i fullt alvor hadde hun ikke signert innlegget med Dr.Love.

Hilsen Thea :roll: , glad for å være ferdig på skolen :wink:

Skrevet

Hvis du tråkker over den grensen dere skal ha, er det et tydelig uproffesjonelt trekk fra deg. Du vet selv hvilke konsekvenser dette kan få, både prvat og offentlig. Synes du skal tenke deg om en gang til før du foretar deg noe hastig.

Skrevet

Til

Maiken, Thea og Lasse.

Må dere alltid ødelegge? Det kan godt hende mange her gir seg ut for å være andre enn den de egentlig er eller bare tøyser. Men hva gjør vel det? De skader da ikke noen. Dere må lære dere litt om diskurs; da hender det til og med man framfører argumenter man ikke selv er enig i, bare for å få prøvd ut en sak, "diskurs er en utprøvende samtale". Og det er da en merkelig tanke at man ikke skal interessere seg for sex når man har høyere utdannelse eller er godt voksen. Sex skal da ikke bare være noe for dere P4-lyttere med to-sifra IQ!

Skrevet

Jeg sitter her min målte iq på 179 og synes det grenser til harselering å skrive slike innlegg bare for å knekke og kose seg over de som sluker agnet. Derfor.

:wink:

Gjest Khalid Hagen
Skrevet

...mens jeg for min del har vurdert å starte en tråd der jeg utgir meg for å være en 54 år gammel vaktmester som stadig oppfatter at de 17 år gamle jentene her på husmorskolen har lyst til å gi heimkunnskapen en ny dimensjon.

Men jeg hadde vel blitt gjennomskuet, så jeg lar være.

Uansett håper jeg studinen får den karakteren hun fortjener!

:roll:

Skrevet

Nei nå får du ta deg sammen! Selvfølgelig skal du ikke "leve ut noe" med henne. Hvis du ønsker det, så får du kutte med nåværende, slik at vedkommende får en fair sjanse!

Mogens

Gjest sexysadie
Skrevet

Khalid Hagen: Du må da så gjerne starte en Grisete vaktmester sikler på småpikenetråd....

D er jo veldig mye rart som jobber i skoleverket....

Gjest Anonymous
Skrevet

Mogens, er ikke det et mannsnavn da? Jeg spør fordi jeg ser bildet av overkroppen din... :hoho::hoho:

Gjest sexysadie
Skrevet

Enkelte av gjestene våre misbruker gjestfriheten på d groveste synes jeg og bare spyr ut fornærmelser...

Tvungen registrering nu!!!!

Skrevet

Trulesmann dah...

Dette blir litt for dumt. Du havner jo helt på sidelinja når du argumenterer på den måten der. Var det du som skrev innlegget? Og i så fall, hvorfor ikke bare stå for det?

Dette er en greie jeg har undret meg over her inne. Dette med å skrive en drøss merkverdige innlegg under diverse "pseudonymer". Personlig så synes jeg det blir helt på trynet å legge ut tråder som denne hvis det ikke er et snev av realisme i dem. Og da snakker jeg selvsagt om min egen oppfatning av hva som er realistisk.

Dette har ingenting med voksen sex å gjøre. Hvorfor drar du den slutningen? Jeg mistenker deg for å være en annen som har skrevet tråder lengre nede på siden. Fordi du resonnerer veldig likt. Kanskje tar jeg feil. Men jeg liker en viss realisme og nøkternhet. Det er min måte å dra frem oppriktige gjennomtenkte tanker på. Denne fantasiverdenen som du liker å operere i føles merkelig. Medmindre det dreier seg om fleipete tema som er lagt opp til en god fleip.

Personlig så synes jeg det er å føre folk bak lyset når personer legger ut fiktive innlegg. Da kan man likesågodt legge ut innlegget med en forklaring om at dette er lagt opp til en fiktiv setting. På nett blir man sannsynligvis lurt i stor grad så uansett. Men jeg synes det er bortkastet tid å bruke tid og tanker på søkte innlegg, så jeg prøver så godt jeg kan å sortere dem, ut ifra mine egne forutsetninger.

Det har vært mange forsøk på gjennomskuelige runke-innlegg her inne. Dette minner om et slikt. Derfor gidder jeg ikke bry vettet mitt for mye rundt det.

Som kvinne opplever man litt av hvert. Ikke så rent sjeldent så opplever svært mange av oss å bli utsatt for menn som viser seg å ha vikarierende motiver for hva de sier og gjør. Du som er så klok skjønner sikkert hva jeg mener.

Det er ganske befriende å ha et nettsted å søke til hvor du i størst mulig grad kan oppleve å ha med ekte mennesker med åpne hensikter å gjøre. Folk som står for det de mener, som søker oppriktige svar basert på ærlige og oppriktige hensikter. Folk som både tåler en støyt og som kan spørre og svare uten å føle at det sitter en eller annen snåling bak tastaturet og flirer eller drar'n av det som skrives. Hvorfor ikke legge ut slike fiktive innlegg på Lek.no istedetfor? Der er sjansen større for å treffe folk som liker å argumentere i fantasy-world,

Hva har dette med P4 å gjøre?

Mener du at intellekt avspeiles best i evnen til å krype inn i en fantasiverden? Eller mener du at intellekt oppnås i en alder av 59?

Maiken

Skrevet

Maiken

Takk for svaret, synes du legger fram saken på en god måte. Jeg trekker tilbake alt om IQ og P4-lyttere (som jeg ikke har så stor tiltro til). Du er iallfall sympatisk i innlegget ditt, og jeg forstår deg bedre. Jeg har nok ikke startet denne tråden, men du skjønner sikkert hvorfor jeg leser den. Dessuten må jeg jo være forberedt på at noen parodierer meg, men jeg registrerer jo også at jeg kanskje har vært med på å dra inn flere mennesker som kan argumentere som denne utskjelte, reflekterte mannen.

Skrevet

Hei igjen "Truls" :blunke:

Hva med å registrere deg og få et fast nick her inne? For min egen del, synes jeg det er supert med flere voksne brukere.

Maiken

Skrevet

Bra Maiken, at du sier fra!! Dette må være dikt og fanteri, noe jeg også mistenker flertallet av tidligere innlegg rundt samme tema for å være. Begriper ikke hvorfor lesbiske innslag har blitt så stas den senere tid, mulig jeg er for gammeldags til å se humoren i det. Det som irriterer meg er at det går igjen i hele mediabildet, bare se i blader, aviser, tv og film. Jeg trenger ikke gå lenger enn å nevne Ally McBeal og Friends, alle skal flørte med temaet. Jeg mener det er uheldig og bidrar til å skape en kunstig trend som ikke har rot i virkeligheten. Kjenner flere menn som faktisk tror at dette er noe de fleste av oss ønsker. Har sluttet å irritere meg, blir bare oppgitt. Ta dere sammen guttunger!!! :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...