AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Del Skrevet 8. januar 2023 Er det noen som har erfaring med apper som erstatning for treningsdagbok? Syns det er så tungvint med mye å bære med seg gjennom treningssenteret. Mulighet for å loggføre hele økter (hvilke øvelser, antall sett, vekt osv), og fremgang i enkeltøvelser. Må være lett å slå opp på tidligere økter. Bruker iOS. Anonymkode: f955a...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 8. januar 2023 #2 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg bruker appen Jefit, men vet at mange liker en app som heter Stronger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Del Skrevet 8. januar 2023 Fitnotes Anonymkode: a1137...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 8. januar 2023 #4 Del Skrevet 8. januar 2023 Er veldig fornøyd med Strong-appen. Det beste for meg er muligheten til å legge inn pauser; altså at appen teller ned mellom settene for meg. Kan lage templates for økter osv. Har kjøpe-versjonen. Da jeg testet den ut kunne jeg prøve den ut 1 mnd gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå