Gå til innhold

Legger kvinner merke til menn som har ereksjon offentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Drømmefitte (englefisse som danskene sier) er noe helt annet. Samme med morrabrød.

Anonymkode: 680e6...aae

Tror ikke jeg forstod helt hva du mente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte ståpikk flere ganger om natta og ofte om morningen /morrabrød😅 

Så kona er oppgitt ofte fordi det bor flere i hustanden 😩😩😩 

Anonymkode: e35a1...514

Skrevet

På mine 30 år har jeg aldri lagt merke til det…Men nå skal jeg begynne å se etter.

Anonymkode: 77348...dd2

• Liker 1
Skrevet

Kunne få ereksjon hvor som helst når jeg var i begynnelsen av 20-årene. Det var plagsomt, men gjorde alltid mitt beste for å skjule det. Nå er jeg passert 40, og selv om jeg føler meg like kåt som for 20 år siden, så får jeg ikke stå i utide lengre.

Anonymkode: 2ca4c...9e1

Skrevet
Jentegutt skrev (22 timer siden):

Tror ikke jeg forstod helt hva du mente.

Drømme fitte = ståkuk i søvne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Drømme fitte = ståkuk i søvne.

aha☺️

Skrevet

Nja, har vel sett en ereksjon på en tenåring i joggebukse og en hyttenabo i badeshorts, i begge tilfellene uunngåelig å se og tydelig at de var veldig bevisst på det og flaue. Bare kleint.

Anonymkode: e8c41...e43

• 4 uker senere...
Skrevet

Ereksjon kan jo komme på høyst ufrivillige tidspunkter, også for voksne menn. Har man på seg litt klær er det jo ganske enkelt å skjule det, men ellers ikke.

Jeg tipper alle voksne menn som har levd et formalt liv har hatt noen opplevelser. Det er helt greit å avvæpne dette. Menn er generelt ikke creepy fordi de får reisning. Det kan skje alle.

Her er mine hendelser, ut fra hukommelsen:

Morrabrød i tynn, løs pysjbukse på vei til badet om morgenen, ikke helt våken. Møter en dame som overnatter og kommer ikke på at jeg hadde et ekstremt synlig telt i buksa før etterpå.

På stranden, på ferie, uten å ha mye trening i å leke naturist. Spaserer langs vannet med kona og får ereksjon. Langt unna egen liggeplass, langgrunt i vannet. Hun sa: Slapp av, du går med meg, det går over. Men det gjorde ikke det, så vassing utover i vannet ble nokså fort nødvendig. Tror rundt hundre så meg.

På løpetur i tights uten noe under, også da sammen med kona. Traff noen, sto og snakket med dem. Fikk stå uten grunn, måtte bare late som ingenting til vi gikk videre. Kunne ikke rette på den eller noe.

I dusjen på treningssenter et par ganger, også det uvarslet og uten grunn. Klassisk kjipt for menn. Flere meter til der håndkleet hang. Måtte bare dusje og dusje til det ble mulig å få tak i håndkleet uten at for mange så.

Helkroppsmassasje på spa. Var dekket av håndklær, men fullt synlig. Husker fortsatt at jeg lå musestille på ryggen med øynene igjen, mens jeg merket hvordan hun som masserte tok en pause som om hun lurte på hva hun skulle gjøre. Sikkert bare min innbilning. Deretter forløp alt som vanlig.

Ferie sammen med annet par. Hytte med sauna og bading i tjernet. Fikk ikke full ereksjon, men var ganske halvstiv hele tiden.  Bestemte meg for å gi f... Kona syntes det var i overkant dristig, men ingen kommenterte noe. Vet ikke om det der kvalifiserer. Tror han andre også strevde, så da så.

Anonymkode: d58aa...a6e

Skrevet
Paramount skrev (På 7.1.2023 den 19.22):

Ikke sett noen jeg heller. Ikke min egen en gang. Fordi vi legger pikken oppover magen, bak bukselinningen som har en knapp og av og til et belte.

Hvem er "vi" her?

Anonymkode: e1cf2...1b5

Skrevet

Skjønner jo noen ganger at menn retter på utstyret for å skjule akkurat det, men da er det jo gjerne i settinger der vi kvinner blir litt nærgående. Jeg syns egentlig de ikke-erigerte penisene til joggende menn i tights er mye verre. Altså æsj! Kan dere ikke få dere en skjorts? Menn ser ikke ut i tights!

Anonymkode: 6d82f...d95

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

I dusjen på treningssenter et par ganger, også det uvarslet og uten grunn. Klassisk kjipt for menn. Flere meter til der håndkleet hang. Måtte bare dusje og dusje til det ble mulig å få tak i håndkleet uten at for mange så.

Det der er morsomt.

Mannen min har opplevd det samme et par ganger. Ifølge han er det å få ståpikk i guttedusjen maks traumatisk, for det er "homo".

Vi har noen minner om dette. Da jeg først traff ham ventet vi med sex noen uker, og så en dag fikk jeg ordnet meg p-piller. Så sa jeg til ham at jeg hadde begynt med p-piller like før han skulle i fellesdusjen. Vi hadde trent sammen. Jeg tenkte jo ikke på hvordan den beskjeden ble oppfattet.  Vi har ledd mye av det etterpå.

En annen, litt lik hendelse, kom mange år senere. Vi var gift da, og var på ferie i Frankrike. Så skulle vi være litt gærne og gå på naturiststrand. Vi hadde jo badet nakne før, men aldri på sånn "ordentlig nudiststrand", så det var litt spennende. Han var litt nervøs for å få upassende stå og sånt. Så hadde jeg googlet litt og fått det for meg at folk på sånne steder ofte barberte seg nedentil. Det var en idé jeg hadde om at sånn var det. Det var ikke så vanlig ellers den gangen, dette er jo noen år siden. Så uten å tenke og uten å gjøre noe poeng ut av det, shavet jeg alt for første gang i dusjen den morgenen, tok på bikini og følte meg kul. Men så kommer vi jo på stranden, kler av oss og skal gå for å bade, og så snur jeg meg mot ham og sier - forresten, hva synes du? Det fører jo til en umiddelbar reaksjon, akkurat der det IKKE skulle skje. Og jeg tror han lå på magen resten av dagen og lengtet etter å komme til hotellrommet... En klassiker, den historien der.

Anonymkode: d58aa...a6e

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem er "vi" her?

Anonymkode: e1cf2...1b5

Vi er en del av de som har fellestrekk som kjennetegner gutter og menn. Og som har lært seg noen teknikker for å skjule disse kjennetegnene, gjerne allerede så tidlig som da "vi" hadde oppstilling i skolegården.

Skrevet

Jeg så en ung gutt i går, typ 20 år, med erigert penis i joggebukse knapt skjult av en baggy vintage Adidas genser. Han var ikke veldig blyg over den penisen heller. 

Anonymkode: 34ec6...b33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...