AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Er det noen vits i å prøve å date når man er gravid eller er det bare håpløst? Anonymkode: e9e22...124
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Tror ikke jeg ville gjort det, tiltrekker deg nok mest menn med fetish og falske intensjoner Anonymkode: d0516...80a 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Jeg ville voktet meg for andres motiver for å date meg. Anonymkode: dc42c...648 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Jeg ville absolutt ha prøvd. Hvis du får napp, kjemien er der og denne daten godtar situasjonen, får du sannsynligvis en bra partner. Anonymkode: f67ee...b24 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Er gravid selv og singel. Dater ikke, rett og slett fordi jeg føler at tidspunktet er feil. Fokuset er på den lille, ikke på menn. Anonymkode: 9e011...b59 8 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tror ikke jeg ville gjort det, tiltrekker deg nok mest menn med fetish og falske intensjoner Anonymkode: d0516...80a Ja, for det var det første du tenkte på? Hva med at kanskje menn rett og slett ikke ha lyst å date en som er gravid? De vil ikke bli pappa til en lausunge. Det er jo røde flagg lang vei her... Anonymkode: cccab...b4e 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 Vel, det er sikkert mulig. Om det er så mange menn som er gira er vel en annen sak. Det er jo eksempler på par som har falt for hverandre i en slik situasjon, men jeg vil tro det som oftest gjelder folk som allerede kjenner hverandre, typ at mannen stiller opp for henne som en venn og kjærligheten plutselig blomstrer. Å aktivt gå inn i dating med en fremmed gravid dame, er noe annet. De fleste skygger nok unna slikt. Man ønsker noen med en mer avklart livssituasjon. Det samme gjelder nok andre vei, en kar som har baby på vei med eksen står neppe høyt på lista hos damene heller. Anonymkode: aa889...dbf 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #9 Skrevet 7. januar 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, for det var det første du tenkte på? Hva med at kanskje menn rett og slett ikke ha lyst å date en som er gravid? De vil ikke bli pappa til en lausunge. Det er jo røde flagg lang vei her... Anonymkode: cccab...b4e Ja det var det, mulig menn flest ikke vil det men det stopper de ikke fra å late som om de vil det for å komme i buksene på ts. Og ikke kall det lausunge, så stygt ovenfor babyen.. Anonymkode: d0516...80a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #10 Skrevet 7. januar 2023 Mulig jeg slenger ut en brannfakkel, og gjør meg selv til en skyteskive, men hvorfor bli gravid, for så og slå opp? Burde dere ikke fokusere på og redde forholdet istedenfor og date andre? Anonymkode: 22a20...147 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #11 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det var det, mulig menn flest ikke vil det men det stopper de ikke fra å late som om de vil det for å komme i buksene på ts. Og ikke kall det lausunge, så stygt ovenfor babyen.. Anonymkode: d0516...80a Det heter lausunge. Anonymkode: cccab...b4e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #12 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det heter lausunge. Anonymkode: cccab...b4e Jeg vet ikke helt nøyaktig hva en "lausunge" er for noe egentlig. For meg er det et ord man brukte for leeenge siden, 50-tallet og tidligere. Forbinder det med holdninger som at mensen er skam og gamle uttrykk som ikke passer til nåtidens samfunn, som "å komme i uløkka". Ikke noe normale folk sier nå lengre. Betyr det unge som har foreldre som ikke er sammen? Hvorfor heter det i så fall "løs", hva er det som er løst? Anonymkode: a321b...eda 4
ClausSaus Skrevet 7. januar 2023 #13 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det noen vits i å prøve å date når man er gravid eller er det bare håpløst? Anonymkode: e9e22...124 Kommer an på hva du er ute etter. Hvis en mann er bekvem med at dama hans skal på klinikken og føde et barn hun har laget med en annen, og som hun skal beholde, da er det faktisk noe galt med ham. Så hvis det er noe seriøst du er ute etter bør du tenke litt over hva slags menn du i øyeblikket vil tiltrekke deg. Men det er sikkert endel som vil ha sex med en gravid dame.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #14 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 7.1.2023 den 0.45): Ja, for det var det første du tenkte på? Hva med at kanskje menn rett og slett ikke ha lyst å date en som er gravid? De vil ikke bli pappa til en lausunge. Det er jo røde flagg lang vei her... Anonymkode: cccab...b4e Lausunge 😂😂😂 Anonymkode: 91e78...088
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #15 Skrevet 7. januar 2023 ClausSaus skrev (2 timer siden): Kommer an på hva du er ute etter. Hvis en mann er bekvem med at dama hans skal på klinikken og føde et barn hun har laget med en annen, og som hun skal beholde, da er det faktisk noe galt med ham. Så hvis det er noe seriøst du er ute etter bør du tenke litt over hva slags menn du i øyeblikket vil tiltrekke deg. Men det er sikkert endel som vil ha sex med en gravid dame. Dette. 👆 Det er helt feil tidspunkt å date på. Noe jeg også innså fort (umiddelbart) da min ex/barnefar var utro og forlot meg under svangerskapet med nr 2, uansett hvor bittert det var. Jeg ventet godt og vel til ungen var i storbarnsavdelingen i barnehagen med å i det hele tatt prøve dating, og er i det hele tatt enda ikke egentlig klar for det nå som yngste er langt oppi barneskolealder.. seriøst; dating haster ikke. Skaff deg et solid liv og ramme rundt hvis du ikke har det fra før, sats på venner for nærhet mentalt og eventuelt en fuckbuddy når du har barnefri. Anonymkode: 91e78...088
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #16 Skrevet 8. januar 2023 Bestekameraten min og jeg er i starten av 30 årene. Han var bonuspappa i 20 årene, og etter det ble slutt med eksen, hadde han bestemt seg for aldri mer. Nå har han vært sammen ei i 4 år. De møttes når hun var gravid. Barnefar helt ute av bildet. De venter et felles barn nå ganske snart. Selv har jeg alltid tenkt jeg aldri kunne tenkt meg det samme. Dater ei med en baby. Barnefar er også helt ute av bildet her. Og det er en veeeeldig god grunn til at hun ikke er sammen med han mer. Jeg liker henne utrolig godt. Tror aldri jeg har følt jeg har hatt så mye til felles med noen før. 🙂 Anonymkode: bb8bf...a06 1
Grüner Skrevet 8. januar 2023 #17 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 23.43): Er det noen vits i å prøve å date når man er gravid eller er det bare håpløst? Anonymkode: e9e22...124 Tror nok det kan skremme vekk en del. Jeg synes du heller bør fokusere på barnet ditt nå og heller ta opp igjen datingen, når du har landet i morsrollen.
Raven.Writingdesk Skrevet 8. januar 2023 #18 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 23.43): Er det noen vits i å prøve å date når man er gravid eller er det bare håpløst? Anonymkode: e9e22...124 Feil fokus! Når du får barn har du faktisk ikke tid til å pleie et nyoppstartet forhold. Alle småbarnsforeldre kan signere på at parforholdet havner langt ned på prioriteringslista uansett hvor forelsket de var da barnet ble født. Så nei, vær så snill, ikke gjør deg selv så vondt at du legger ressurser og energi inn i å etablere et nytt forhold til en partner. Du skal først og fremst bli kjent med barnet ditt ! (Som forøvrig uansett vil bli ditt livs store kjærlighet)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #19 Skrevet 8. januar 2023 Er nok lettest om du møter noen live. Anonymkode: 28041...844
Cuckold Skrevet 8. januar 2023 #20 Skrevet 8. januar 2023 On 1/6/2023 at 11:43 PM, AnonymBruker said: Er det noen vits i å prøve å date når man er gravid eller er det bare håpløst? Anonymkode: e9e22...124 Det er ikke håpløst. Jeg tror mange i vår tid luller seg inn i en illusjon om at livet er veldig veldig langt, mens livet egentlig er veldig veldig kort, og de årene da man er frisk og sunn og maksimalt attraktiv utgjør ikke hele livet, så det er ikke så dumt å gå videre om du er klar for en ny mann. At noen menn vil finne det uaktuelt å date en gravid dame må du bare ta med i regnestykket. Det er heller ikke alle som ønsker et forhold til noen som har barn fra før, så en del menn vil du uansett gå glipp av. Av de som kan tenke seg en dame med barn er det nok også de som kan tenke seg å være med henne så mange år som mulig, gjerne også oppleve barnet hennes fra fødselen av. Så bare gå for det, men vær litt ekstra varsom. Det finnes selvsagt menn som bare vil ha kjappe ligg og enkelte som har en fetisj for gravide, det er ikke sikkert det er disse du er ute etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå