Gå til innhold

Hva er denne blemma i underlivet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har innimellom ett sår på hver sin side en halv cm ca fra skjedåpningen. Det kommer og går. Kan klø litt og være vondt når jeg tørker meg. De kan blø bittelitt om jeg tørker over dem. Det blir aldri flere og alltid på samme sted og de kommer og går. Når de gror så legger det seg en myk, hvit skorpe over. Legen visste ikke hva det var, men han mente det ikke så ut som herpes. Testet det og det var ikke herpes. 

Anonymkode: 38a86...4e5

DETTE høres ut som det jeg har!!

Anonymkode: 8387c...0b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har innimellom ett sår på hver sin side en halv cm ca fra skjedåpningen. Det kommer og går. Kan klø litt og være vondt når jeg tørker meg. De kan blø bittelitt om jeg tørker over dem. Det blir aldri flere og alltid på samme sted og de kommer og går. Når de gror så legger det seg en myk, hvit skorpe over. Legen visste ikke hva det var, men han mente det ikke så ut som herpes. Testet det og det var ikke herpes. 

Hvor lenge varer det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge varer det?

Oftest i et par uker om gangen. Så et par uker uten også er vi gang igjen, noen ganger litt mer før det kommer tilbake. Det kommer uavhengig av mensen og eggløsning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oftest i et par uker om gangen. Så et par uker uten også er vi gang igjen, noen ganger litt mer før det kommer tilbake. Det kommer uavhengig av mensen og eggløsning.

hmmm, og legen visste ikke hva det var?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

hmmm, og legen visste ikke hva det var?

Nei, skjønte ikke hva det kunne være. Men det var ikke herpes.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, skjønte ikke hva det kunne være. Men det var ikke herpes.

Det høres jo ut som det er akkurat det samme jeg har. Er jo irriterende at han ikke finner ut av dette da du får det så ofte.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvis blemmen går vekk før mandag, så kan du vente i 2-3 uker og ta en blodprøve for å se om du har antistoff i kroppen som kommer etter førstegangsutbrudd.

Du kan eventuelt vente å se om du får ett nytt utbrudd. Jeg får 1 gang i måneden ca, men det er forskjellig fra folk til folk hvor ofte de får det. Noen får bare 1 gang utbrudd og så aldri mer. 

Anonymkode: 5513d...033

Hvordan ser en herpesblemme ut? Den jeg har er et sår med en hvit litt tykk myk skorpe…

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere får bedre hjelp hos en gynekolog? 

Anonymkode: cdeab...94b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje dere får bedre hjelp hos en gynekolog? 

Ja, jeg går til legen først tenker jeg, så får han eventuelt henvise meg til en gynekolog. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg går til legen først tenker jeg, så får han eventuelt henvise meg til en gynekolog. 

Ja hvertfall om han ikke vet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...