Gå til innhold

Vi som skal trene x-antall økter før påske! - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her kan vi diskutere trening og økter knyttet til tråden: Vi som skal trene x-antall økter før påske! 

Anonymkode: 94176...0f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommet godt i gang denne uken med 5 økter foreløpig. Har som mål om 48 økter før påske - altså et gjennomsnitt på 4 i uken. Går hardt ut 😅 Men av erfaring kan det være greit å ha litt buffer - en uke med sykdom feks og vipps ligger jeg på etterskudd 🤪

Trener i hovedsak styrketrening. 

Minibolla 🐡

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hva kvalifiserer til en økt egentlig? Er en tur med hunden hvor man blir litt svett en økt, liksom?

Anonymkode: 2e671...323

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei, hva kvalifiserer til en økt egentlig? Er en tur med hunden hvor man blir litt svett en økt, liksom?

For min del kommer jeg til å se det litt an. Her går jeg sjeldent fort på tur med hundne, mye snusing på henne, men hvis vi feks går en ekstra lang tur en dag kommer jeg til å telle det som en økt. I dag skal jeg og hunden ut på årets første joggetur og det regner jeg som økt selvom hunden må ha tur uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tenker at du definerer du selv ut i fra hva du legger i en treningsøkt 😊

For min del ville jeg ikke definert å traske med hunden rundt borettslaget som en treningsøkt. Men en time i skogen i høyt tempo ville jeg definert som en treningsøkt. Men her er vi jo alle forskjellige, har forskjellige utgangspunkt og forutsetninger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Diamant20 skrev (6 timer siden):

For min del kommer jeg til å se det litt an. Her går jeg sjeldent fort på tur med hundne, mye snusing på henne, men hvis vi feks går en ekstra lang tur en dag kommer jeg til å telle det som en økt. I dag skal jeg og hunden ut på årets første joggetur og det regner jeg som økt selvom hunden må ha tur uansett. 

Joggetur er joggetur - med eller uten hund! 👍😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...