Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 jeg har slitt endel med uren hud, og har funnet produkter som jeg trives med nå da... og huden er blitt mye bedre å finere. men jeg har fortsatt store porer, på og rundt nesa/kinnene.. så får liksom aldri sånn helt glatt å fin hud.. noen som vet hva som kan hjelpe??
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 Facial lotions eller clearing complex fra MD formulations. De er kjempebra.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 oki=) hvor mye koster det ca...? og hvor får jeg kjøpt det?
Gjest Huldali Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 Fyll opp vasken med is kaldt vann og dytt ansiktet nedi og hold det der en liten stund Ikke noe drukningsforsøk Det syns jeg hjelper, for min del lukker porene seg og blir ikke så store og synlige
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #5 Skrevet 16. desember 2005 essentialdayspa.com eller beautybridge.com
Ginen Skrevet 21. desember 2005 #6 Skrevet 21. desember 2005 Husker ikke helt hva den heter, men er fra Biotherm og kan brukes (tynt lag!) under fuktighetskrem. Pore Refiner eller noe sånn. Jeg bruker den stort sett daglig, men får litt tørr hud hvis jeg tar for mye på. Skal bruke den litt mindre hyppig tenker jeg. Men dette produktet syns jeg er helt utrolig!! Absolutt! Koster mellom 150-200 kr om jeg ikke tar helt feil.... Kan anbefales.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #7 Skrevet 21. desember 2005 Drikk mer vann (og mindre kaffe om du drikker det)!
Melon Skrevet 22. desember 2005 #8 Skrevet 22. desember 2005 Clinique har en hel serie med produkter som heter Pore Minimiser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå