AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #21 Skrevet 4. januar 2023 Tøvftta skrev (13 minutter siden): Størrelse og synlighet har ingenting å gjøre med å klare å komme. Min er stor og synlig, jeg kommer heller ikke ved slikking, fingring eller vanlig penetrering. Er det virkelig noen som får klitoris-orgasme ved kun penetrering?? Anonymkode: 96b1f...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #22 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det virkelig noen som får klitoris-orgasme ved kun penetrering?? Anonymkode: 96b1f...4c5 Sitter klitten langt nok ned så blir den direkte stimulert av penetrering. Og direkte stimulering er det jo mange som kommer av. Anonymkode: b1382...61e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #23 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Litt usikker om dette burde vært postet på seksualitet? Jeg er en dame som plutselig nå finner ut at jeg faktisk ikke har synlig klitoris. Har ikke tenkt over det men jeg har aldri fått orgasme ved å bli slikket, fingret eller ved penetrering. Klarer å få orgasme når jeg onanerer /bruker vibrator. Har også squirtet ved å sitte oppå mannen i ridestilling. Føler ikke at det er feil med meg, at jeg ikke har synlig klitoris. Men jeg går antakelig glipp av nytelser siden jeg ikke oppnår orgasme så lett når partner slikker/fingrer. Hvordan ser deres klitoris ut? Litt av et spørsmål fra ei voksen dame men jeg må bare spørre. Anonymkode: 99f3e...4dd Tror du må finne deg et speil og studere litt. Finne litt ut om deg selv og dine nytelsespunkter. Kanskje du finner noe godt 😊 Anonymkode: b0ad4...1ff
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #24 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men har du fingret deg selv? Det er greit å finne ut selv «hvor» den er før noen annen skal prøve å finne den. Jeg vet hvor min er, men ser den ikke. Anonymkode: 788fc...ee2 Fingring = inni skjeden. Man finner ikke den synlige delen av klitoris der. Anonymkode: 39325...123
Gjest Knatattafia Skrevet 5. januar 2023 #25 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Fingring = inni skjeden. Man finner ikke den synlige delen av klitoris der. Anonymkode: 39325...123 Okei visste ikke at fingring kun kan foregå inni skjeden. Takk for fasitsvar😉 -ts
ajarRun Skrevet 6. januar 2023 #26 Skrevet 6. januar 2023 visp skrev (På 4.1.2023 den 20.54): Den blir jo større når du blir opphisset. Hvis dette stemmer må hun dama i skranken på flyplassen i Alta ha klitoris på størrelse med en vannmelon. 1
visp Skrevet 6. januar 2023 #27 Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (8 minutter siden): Hvis dette stemmer må hun dama i skranken på flyplassen i Alta ha klitoris på størrelse med en vannmelon. Ja, jeg har sett det jeg og
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #28 Skrevet 6. januar 2023 Alt det som sees på venstre side ligger gjemt under huden på alle damer og alt sammen fungerer som "en hyggelig plass" hvis det blir bearbeidet lenge nok. Anonymkode: 21fb7...43f
ajarRun Skrevet 6. januar 2023 #29 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt det som sees på venstre side ligger gjemt under huden på alle damer og alt sammen fungerer som "en hyggelig plass" hvis det blir bearbeidet lenge nok. Anonymkode: 21fb7...43f Har aldri møtt et kvinnemenneske som nyter å få urinrørsåpningen "bearbeidet" 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #30 Skrevet 6. januar 2023 Et lite utvalg av kvinners underliv og variasjonene er uendelige. All varianter er helt normale. Anonymkode: 21fb7...43f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #31 Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (Akkurat nå): Har aldri møtt et kvinnemenneske som nyter å få urinrørsåpningen "bearbeidet" Området rundt og under henger sammen med alt. Vi snakker jo ikke om en blandemaskin tatt i bruk her heller. Anonymkode: 21fb7...43f
ajarRun Skrevet 6. januar 2023 #32 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Området rundt og under henger sammen med alt. Vi snakker jo ikke om en blandemaskin tatt i bruk her heller. Anonymkode: 21fb7...43f Hva er en blandemaskin?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå