AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Hei. Litt usikker om dette burde vært postet på seksualitet? Jeg er en dame som plutselig nå finner ut at jeg faktisk ikke har synlig klitoris. Har ikke tenkt over det men jeg har aldri fått orgasme ved å bli slikket, fingret eller ved penetrering. Klarer å få orgasme når jeg onanerer /bruker vibrator. Har også squirtet ved å sitte oppå mannen i ridestilling. Føler ikke at det er feil med meg, at jeg ikke har synlig klitoris. Men jeg går antakelig glipp av nytelser siden jeg ikke oppnår orgasme så lett når partner slikker/fingrer. Hvordan ser deres klitoris ut? Litt av et spørsmål fra ei voksen dame men jeg må bare spørre. Anonymkode: 99f3e...4dd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Hva mener du med "ikke synlig"? Klitoris pleier vel ikke akkurat å være så voldsomt synlig? Anonymkode: 9e0a6...531 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har også veldig liten klitoris, og har alltid vært litt misunnelig på dem som har større. Min er likevel synlig. Kan kjenne den også. Den er imidlertid ikke synlig med mindre jeg bretter ut kjønnslepper. Litt usikker på om du mener det, eller om du ikke kan se dem selv ved å kikke mellom leppene. Anonymkode: 9f45b...203
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Den er nok der. Klitoris er større enn det man kan se. 1 1
Kate Upton Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 De finnes i utallige størrelser, akkurat som mannens penis. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Men har du fingret deg selv? Det er greit å finne ut selv «hvor» den er før noen annen skal prøve å finne den. Jeg vet hvor min er, men ser den ikke. Anonymkode: 788fc...ee2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har også en veldig liten klitoris, mindre enn en kvart ert. Den synes hvis jeg bretter kjønnsleppene til side og man ser godt etter. Men den funker! Den er veldig følsom og gir meg fantastiske orgasmer. Anonymkode: 4d3dc...285
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har også en bitte liten, mens venninnen min har klitoris på størrelse med tuppen på en lillefinger. Anonymkode: cbdcf...100
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 Prøvd å dra tilbake hetta litt? Anonymkode: 4d704...de1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 Er vel ikke så mange som kan se klitoris med mindre man bretter ut leppene og drar «hetta» tilbake? Anonymkode: cc637...87c 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 Det er hud over min klitoris, og huden ses godt hele tiden. Må skyve opp huden litt og da ses klitoristuppen lett. Den er som en ert. Trenger ikke dytte bort kjønnsleppene for den ligger alltid åpen mellom dem, helt øverst liksom. Lett for menn å se og kjenne. Vet ikke hva som er vanligst ifht utseendet men det viktigste er at den fungerer! Anonymkode: e821c...37e
AnonymousBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 Klitoris ligger naturlig lengre inn hos alle, der seksualiteten er svært ulik fra person til person. Noen blir raskere tent, mens andre trenger mer. Det er bare menneskekroppen som er menneskekroppen. Dersom det plager deg, kan du kanskje ordne en gynekolog time for en sjekk?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 Husk at klitoris er så mye mer enn klitorishodet. Den brer seg jo rundt hele underlivet Mitt klitorishode er heller ikke noe særlig størrelse på. Det er såvidt man kan skimte bittelitt av det om jeg prøver å dra bort kjønnslepper og hudfolden, men det har ikke stoppet meg fra å ha et godt sexliv. Anonymkode: 276fe...15f
Gjest Knatattafia Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du med "ikke synlig"? Klitoris pleier vel ikke akkurat å være så voldsomt synlig? Anonymkode: 9e0a6...531 Er jaggu ikke helt sikker selv, hva jeg mener. Jeg har ikke synlige indre kjønnslepper så mulig jeg blander litt her. Men jeg har ikke tydelig klitorishode. Vet jo at klitoris strekker seg rundt på begge sider av inngangen til skjeden. Takk for innspillet. Ts.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 Den syns jo ikke med mindre forhuden dras tilbake. Anonymkode: 96b1f...4c5
Tøvftta Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 Størrelse og synlighet har ingenting å gjøre med å klare å komme. Min er stor og synlig, jeg kommer heller ikke ved slikking, fingring eller vanlig penetrering.
Gjest Knatattafia Skrevet 4. januar 2023 #18 Skrevet 4. januar 2023 Tøvftta skrev (Akkurat nå): Størrelse og synlighet har ingenting å gjøre med å klare å komme. Min er stor og synlig, jeg kommer heller ikke ved slikking, fingring eller vanlig penetrering. Okei takk for svar😊 greit å vite. Ts
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #19 Skrevet 4. januar 2023 Den utvendige delen av klitoris er alltid gjemt under klitorishetten. En hudfold som kan sammenlignes med forhuden på menn og når man drar den bakover så blir klitoris mer synlig. De fleste fortrekker stimuli av klitoris oppå hetten fordi det å trekke hetten av blir for sensitivt. Klitoris svulmer opp når man er kåt men trenger ikke være spesielt synlig alikevel. Den er vanskelig å se med det blotte øyet med mindre man strekker huden der Anonymkode: b00de...144 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #20 Skrevet 4. januar 2023 Min er veldig liten og sitter høyt oppe. Har vært med damer som har skikkelig klitt, og sånn skulle jeg gjerne hatt også. Hos meg må liksom alle leppene flyttes til side og så skal hetta løftes litt, og da kan du se en bitteliten rynke. Det er klitten min 🥴 har aldri kommet under samleie. Anonymkode: b1382...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå