Gå til innhold

Erfaringer med opererte kjønnslepper?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvilke erfaringer folk her inne har med opererte kjønnslepper.

Er det noen som angrer på at de opererte seg eller tenker du heller at du burde gjort det før? Hvor lang tid tok det fra operasjon til sårene var ferdig grodd? Og synes det godt at du har operert etter at sårene har grodd? Hvor lang tid tok det før du kunne ha sex uten å føle at operasjonen var veldig synlig?

Hva tenker menn om at dama har operert kjønnsleppene hvis de fra naturens side er så lange at de er til plage i hverdagen? Er det flott med indre kjønnslepper som henger langt nedenfor de ytre kjønnsleppene eller foretrekker dere at de er mindre synlige? 

Setter stor pris på ærlige svar og også fint om noen vil dele erfaringer om egen operasjon og resultater hvis noen har fått gjort dette selv. Jeg har blitt vurdert at offentlig helsevesen til å ha unormalt lange indre kjønnslepper. Det handler altså ikke om å opereres av kosmetiske årsaker, men jeg vil likevel høre litt med erfaringer fra andre kvinner og også tanker fra menn i forhold til dette da det er et stort tabu for meg og jeg er usikker på hvor store ettervirkninger operasjonen vil få for meg senere.

Anonymkode: 2251c...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...