Gå til innhold

Hypokonder eller grunn til bekymring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så nå er saken slik at jeg har krampelignende følelser i leggen. Det er pressmerter. Så har jeg googla meg frem at det er noe som kalles for muskellosjesyndrom. Det kan visst både være kronisk og akutt. Ved akutt så var det visst viktig å komme seg til legen for å få behandling. Jeg ble akutt bekymra, for stod at muskelgrupper kunne dø. Dette har vart siden nyttårsaften. Jeg brukte en stram støvel i forbindelse med brudd i selve foten. 5.metatarsalbein. Den har vært av i to dager nå. 

Noen som har peiling? Har opplevd lignende? Vet hvordan jeg kan forebygge at det blir et akutt muskellosesyndrom?

Anonymkode: aed80...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så uvanlig å ha kramper i foten og leggen. Få deg en legetime og sjekk om du trenger magnesium.

AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Det er ikke så uvanlig å ha kramper i foten og leggen. Få deg en legetime og sjekk om du trenger magnesium.

Det er uvanlig for meg, på denne måten. Det har vart i fire dager. Det er ikke av og til, men hele tiden. Kjennes ut som noen presser foten min.  Jeg skal få meg en legetime etter hvert, ja. Takker for svar. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er uvanlig for meg, på denne måten. Det har vart i fire dager. Det er ikke av og til, men hele tiden. Kjennes ut som noen presser foten min.  Jeg skal få meg en legetime etter hvert, ja. Takker for svar. 

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...