AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Del Skrevet 4. januar 2023 Min tante skal strikke en genser til meg, og har kjøpt inn garnet Lettlopi. Hun nevnte at dette garnet er litt "hardt". Men hva mener hun med det? Blir genseren da stiv, hard, kompakt og ubehagelig/ubrukelig å ha på seg? Anonymkode: 3ba17...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Del Skrevet 4. januar 2023 Lett Lópi er litt stivt garn, men når du har vasket genseren blir den myk og god. Anonymkode: 88d63...227 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. januar 2023 #3 Del Skrevet 10. januar 2023 Er litt hardt å strikke med, men blir myk etter vask ville også ha dampet plagget, blir enda mykere og maskene blir jevnere Når jeg damper så bruker jeg å skikkelig fukte ett kjøkkenhåndkle, legge det oppå genseren/plagget også trykker jeg strykejern jevnt ned og fordelt utover genseren til hele er dampet. Må fukte opp igjen kjøkkenhåndkleet underveis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 17. januar 2023 #4 Del Skrevet 17. januar 2023 Den vil ikke bli hard og stiv. Men klart noen syns det klør - det er jo individuelt. Men man må jo ikke ha en slik genser rett på huden, så med mindre man er hypersensitiv går det nok fint. Jeg er glad i det garnet og har strikket flere plagg med det. Blir veldig robuste og samtidig lette plagg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå