Gå til innhold

Svømming


TLR

Anbefalte innlegg

Er svømming nok som treningsform? Eller er det bortkastet tid? Bør man helst investere i annen idrett for å få nok effekt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok for hva? Hva er målet ditt?

Anonymkode: 4c343...bf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nok for hva? Hva er målet ditt?

Anonymkode: 4c343...bf7

Å gå ned i vekt og bli sterkere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (18 minutter siden):

Å gå ned i vekt og bli sterkere 

Å bli sterkere blir du til et visst punkt, men da er det også hit men ikke lenger. All bevegelse vil kunne være med på å skape et kaloriunderskudd om kostholdet er på plass.

Mitt inntrykk er at svømming krever en del teknikk for å klare å få opp intensiteten nok til at det blir god kondisjonstrening.

Men all bevegelse er bra 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sandum.PT said:

Å bli sterkere blir du til et visst punkt, men da er det også hit men ikke lenger. All bevegelse vil kunne være med på å skape et kaloriunderskudd om kostholdet er på plass.

Mitt inntrykk er at svømming krever en del teknikk for å klare å få opp intensiteten nok til at det blir god kondisjonstrening.

Men all bevegelse er bra 😊

Nå har ikke jeg peiling på svømming, men på svømmehaller kan man ofte ta korte kurs for å bedre svømmeteknikken. Det kan sikkert være lurt om man finner ut at man trives med svømming som treningsform. Det er nok gøyere å svømme om man får inn litt teknikk slik at man kan svømme mer effektivt(raskere uten å bli sliten). 

Anonymkode: 05090...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...