Gå til innhold

Si: har ikke tid til å treffes fordi ......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det utsagnet er litt irriterende. Man har jo som oftest tid til å treffes 1/2 time en eller annen gang.

Hvis man ikke vil treffes, så kan du heller si: Jeg føler dessverre ikke for å treffes. Lykke til med å finne en annen.

Hvis man har lyst til å treffes, men føler tiden er for knapp i kommende dager, kan man si: Har det litt travelt nå, men jeg vil gjerne treffe deg .........neste.....

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så enig. Har møtt en mann jeg likte så godt og gjerne ville treffe igjen, men får bare vage svar om at vi må snakkes snart uten noe konkret. 

Det hadde vert mye bedre for meg om han bare sa at han ikke følte det samme som meg og at det ikke ble noe mer. Jeg synes det er litt vondt når han holder døren på gløtt sånn. 

Har bare slettet samtalene vi har hatt og nå tar ikke jeg mer kontakt. Synes det er vanskelig, for jeg likte han så godt, men jeg vil ikke bruke mer tid på en fyr som egentlig ikke er særlig interessert. Det er bare vondt for selvbildet mitt på dette tidspunktet. 

Anonymkode: bc79e...85d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man må nesten se på hva date'n gjør. Hvis h*n aldri tar seg tid, selv ikke for korte treff, så prioriterer h*n deg ikke, og det sier det meste om interessen, eller snarere mangel på den. Så jeg går egentlig bare videre når jeg treffer folk som ikke ønsker å prioritere. 

Anonymkode: c8b56...875

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

.... Har møtt en mann jeg likte så godt og gjerne ville treffe igjen, men får bare vage svar om at vi må snakkes snart uten noe konkret. 

Men har du kommet med noe konkret da? 

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (7 minutter siden):

Men har du kommet med noe konkret da? 

Ja, har foreslått konkrete datoer, som ikke passet. Han måtte bare se det an. Det var så mye som skjedde og så blir det stille. Etter en stund så sier han igjen at vi må snakkes mer senere, men ingen ting konkret skjer og han holder ikke samtalen i gang heller, selv om han skriver han er interessert og vil treffes igjen. Det skjer bare ikke noe. 

Jeg gir opp. Jeg vil ha en mann som viser litt mer interesse enn det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, har foreslått konkrete datoer, som ikke passet. Han måtte bare se det an. Det var så mye som skjedde og så blir det stille. Etter en stund så sier han igjen at vi må snakkes mer senere, men ingen ting konkret skjer og han holder ikke samtalen i gang heller, selv om han skriver han er interessert og vil treffes igjen. Det skjer bare ikke noe. 

Jeg gir opp. Jeg vil ha en mann som viser litt mer interesse enn det. 

Ja, da må du bare glemme han der

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (35 minutter siden):

Ja, da må du bare glemme han der

Jeg jobber med det, og jeg gremmes litt over at det er så vanskelig, jeg ville så innmari at han skulle føle det samme som meg. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber med det, og jeg gremmes litt over at det er så vanskelig, jeg ville så innmari at han skulle føle det samme som meg. 

Forstår deg veldig der. Jeg har følt på det samme. Men nå åpnes en ny dør. Bare vent og se :)

Endret av exictence
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det gjør han ikke. Så slutt å ydmyk deg selv.

Anonymkode: 3f767...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Joda men det er ikke alltid man vet når man har mulighet. Og når jeg dater så er det ikke når jeg har en halvtime eller time til overs at jeg bruker den med daten, da venter jeg til jeg har 3-4 timer, ikke stresse, er uthvilt og kan vise med fra min beste side og bruke god tid på ordentlige samtaler. 

Anonymkode: 18479...5d0

Skrevet

Joda men det er ikke alltid man vet når man har mulighet. Og når jeg dater så er det ikke når jeg har en halvtime eller time til overs at jeg bruker den med daten, da venter jeg til jeg har 3-4 timer, ikke stresse, er uthvilt og kan vise med fra min beste side og bruke god tid på ordentlige samtaler. 

Det er noe annet. Da vil du jo. Da sier du at du ikke finner tid akkurat nå, men .........når det passer

Gjest supernova_87
Skrevet

He's just not that into you. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så enig. Har møtt en mann jeg likte så godt og gjerne ville treffe igjen, men får bare vage svar om at vi må snakkes snart uten noe konkret. 

Det hadde vert mye bedre for meg om han bare sa at han ikke følte det samme som meg og at det ikke ble noe mer. Jeg synes det er litt vondt når han holder døren på gløtt sånn. 

Har bare slettet samtalene vi har hatt og nå tar ikke jeg mer kontakt. Synes det er vanskelig, for jeg likte han så godt, men jeg vil ikke bruke mer tid på en fyr som egentlig ikke er særlig interessert. Det er bare vondt for selvbildet mitt på dette tidspunktet. 

Klem til deg!

Anonymkode: e1128...da4

Skrevet (endret)

Det er helt greit at man ikke alltid har tid til å dra på date, jeg er også der. Men hvis man får forespørsel om en date, men ikke kan, men likevel ønsker å møte den andre så kommer man med et konkret forslag til når man kan møtes istedet. Det er DER forskjellen ligger. Det er der man ser om de faktisk er interessert eller ikke. De som stadig må "se det an" er ikke nok interessert. Er helt enig i at da er det mye bedre å bare si at man ikke er interessert. men det virker som noen mennesker må ha noen på gress sånn tilfelle...🙄 Nei ikke kast bort tiden på sånne. Unntaket er hvis de oppgir en grunn til at de må se om de får det til da, feks jobb eller hensyn til unger. Men hvis det stadig skjer så gjelder det samme. I beste fall så er man da dårlig kompatibel fordi man har ulike forventninger til hvor mye tid man vil bruke sammen med noen.

Endret av Engel
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stor forskjell på..

Hei skal vi møtes fredag kl 20?

Har ikke tid

Og 

Skal vi møtes fredag kl 20?

Har dessverre ikke mulighet! Hva med lørdag kl 18?

Anonymkode: 01e09...007

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er vanskelig å avvise personer som er hyggelig og grei, men som er usikker på om jeg ønsker noe mer enn vennskap med. Jeg drar typisk hvite løgner og trenerer for å vinne tid til å tenke over mine intensjoner. Hvis noen presser eller maser da, faser jeg dem helt ut. Hvis de lar meg være er det sjeldent jeg kan tilby mer enn vennskap, men det er da noe. 

Anonymkode: a9164...de5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så lenge man følger opp med et konkret forslag til når man faktisk kan møtes 3-4 timer, så er det jo innafor. Men det tar seg ikke så bra ut å si "Kan ikke nå, men vi bør ta et lengre treff sånn i fremtiden", og så venter alt for lenge med å foreslå noe. 

Anonymkode: c8b56...875

Skrevet
exictence skrev (21 timer siden):

Det er noe annet. Da vil du jo. Da sier du at du ikke finner tid akkurat nå, men .........når det passer

En som sier dette viser at han ikke er interessert :) Så enkelt er det faktisk. Men mange lar seg bedra av sitt eget sinn i slike tilfeller. De lever på et håp, og drar dette alt for langt ut i tid. En som er interessert i deg finner tid punktum. Om det passer eller ikke så prioriterer man en som man liker godt og vil ha et forhold til. Dette vet dere selv innerst inne. Allikevel velger mange å leve på et bedrag, mange så lenge at de havner i et hekt.

Brent meg på dette noen ganger selv, helt til jeg traff en dame som virkelig viste interesse og hvordan det skal være med å prioritere hverandre. Da lærte jeg for all fremtid :) Men håper dette er kunnskap som jeg aldri får brukt for videre. At forholdet varer gjerne livet ut. Men du verden for en forskjell det er på slike tilfeller.

AnonymBruker
Skrevet

Det der er min erfaring med tinder, menn skal skrive og skrive men de blir syke eller har ikke tid til å møtes. Så forstår jeg de ikke er interessert og gidder ikke mer, likevel fortsetter de å skrive tomme spørsmål og prøver å vedlikeholde en overfladisk og kjedelig kontakt uten å treffes. Gudene vet hva de får ut av det. Var grunn nok for meg å slette tinder, orker ikke avtaler som blir avlyst samme dag og at de skal holde kontakt uten at de liker deg

Anonymkode: bdf55...15a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...