biuq Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 Okay. Tenkte jeg skulle fyre igang en idedugnad om plasser å ha sex, i og utenfor hjemmet. For meg holder det egentlig å høvle over dama i senga, enten hjemme hos henne eller hjemme hos meg, men tanken om å finnes en litt mer dristig plass frister veldig. Særlig når hun uttrykker entusiasme for plasser hvor vi "kan" bli oppdaget. Steder jeg har kommet fram til i min idemyldring er; Offentlig toalett Ute i skogen I dusjen I en park Ved en elv På en lekeplass I en utebod På do I en garderobe I en trappoppgang På et loft Noen flere?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 I bilen På bilen På McDonald's (særlig hvis du har en BigMac) På stranden I vannet På kontoret I en rundkjøring På bussen På toget På flyet Ombord i båten På juletrefesten På julebordet (under bordet?) I prøverommet På verandaen I hagen På grillen (det er herfra uttrykket "Steike, kjerring" kommer) etc
Gjest Gamle Alex Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 Ikke lekeplassen vel???? senga
biuq Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2005 I prøverommet På verandaen I hagen På juletrefesten På julebordet (under bordet?) Ombord i båten På toget På McDonald's (særlig hvis du har en BigMac) ← Fisket ut de som var meg enten nærliggende (som å ikke ha bil) og de som fristet. Grrrr..... bååååten og juuuulebordet, mmmm.... Hagen var jo genial.
biuq Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2005 Ikke lekeplassen vel???? senga ← Tja, hvorfor ikke? Når kattene er borte leker musene på bordet, vettu.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #6 Skrevet 15. desember 2005 I teateret. Litt mer finkulturelt enn kino. På museum. I et P-hus I slottsparken I hvilken som helst annen park I et prøverom (skynd deg..) På restaurant, f.eks toalettet. Flere poeng jo finere stedet er. På tog. Enkelte strekninger er det vanskelig å få tak i purken selv om dere elsker foran ALLE. Kan t.o.m komme i avisen.
Gjest Mudduz Skrevet 15. desember 2005 #7 Skrevet 15. desember 2005 Hagen var jo genial. ← Kan det være nødvendig å bruke en slik tråd til å hylle en avdanket politiker?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 15. desember 2005 #8 Skrevet 15. desember 2005 Kan det være nødvendig å bruke en slik tråd til å hylle en avdanket politiker? ← Det kan jo snus også. Sex i hagen er bedre enn Carl I Hagen
biuq Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2005 Kan det være nødvendig å bruke en slik tråd til å hylle en avdanket politiker? ← Nuh. Jeg tenkte mer den delen av tomta med gress, busker og trær, jeg da.
Linselus Skrevet 15. desember 2005 #10 Skrevet 15. desember 2005 OT: Statsmedister, takk for at du har fått meg til å le i dag også Syns du skriver på en utrolig lett, morsom og humoristisk måte Også har jeg mer et spørsmål: Hvem er det som syns det er stas å ha sex påp et toalett? Iallfall et offentlig et? Det må da finnes noen flere litt kulere steder enn et trangt toalett? Så endelig til saken: - i skogen (eller på fjellet, bare ikke legge seg så langt unna en sånn turistforenings-t så dukker det nok opp noen som kan se dere ) - på afterski, eller hvorfor ikke i skibakken -på lesesalen (student som leser til eksamen..har ikke sett så mye annet enn den de siste dagene)
biuq Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #11 Skrevet 15. desember 2005 Linselus; Du har et poeng i at det kan være trangt inne på et offentlig toalett, men sett bort i fra det synes jeg det kan være utrolig spennende å "måkke skilpadda" (unnskyld uttrykket ) med så mange i nærheten. Listen min blir nå; Offentlig toalett (kan være hvilket som helst) Ute i skogen (ved turstier osv, grr) I en park (spennende) Ved en elv (av en eller annen grunn gir lysen av vannet spenning) På en lekeplass (kan lett bli sett) I en utebod (fortrinnsvis noen andre sin, vel og merke) På do (skittent) I en trappoppgang (frekt, dristig) På et loft (I dunno... høres bare kult ut) I bilen (en av mine favoritter.... må finne meg en bil *ler*) I vannet på stranden (hihi) På kontoret (jeg har ofte jobbet så mye at jeg har ønsket meg en seng på kontoret, så hvorfor ikke *ler*) På toget (det er ett eller annet med å ha sex i 150km/t) På flyet (det er ett eller annet med å ha sex på 5000 fot ) Ombord i båten (sjanse for å bli merket, ett eller annet med å ha sex på bølgene:P) På juletrefesten (dristig) På julebordet (dristig) I prøverommet (kanskje i det dristigste laget?) På verandaen (dristig, spennende) I hagen (gøy) På teateret. (gøy, dristig og spennende) På kinoen. (gøy, dristig og spennende) På museum. (gøy, dristig, spennende og kulturelt!) I et P-hus (stor sjanse for å bli sett, hihi) I hvilken som helst park (yes, baby!) I skibakken (Mmmm, skibakken.... grrrr) I lesesalen (har jeg faktisk ikke vært så langt unna å gjøre... må huske det til nyåret) Andre forslag?
Linselus Skrevet 15. desember 2005 #12 Skrevet 15. desember 2005 I bilen (en av mine favoritter.... må finne meg en bil *ler*) På toget (det er ett eller annet med å ha sex i 150km/t) ← Med mindre vi nå prater om "på flytoget" så går tog i Norge generellt skuffende sakte, og sjelden 150 km/t (bare så det er nevnt Ikke meningen å frata deg en illusjon sånn oppunder jula) I bilen: Hva med "i noen andre sin bil" -på nyttårsfesten er jo forøvrig et alternativ til julebord, iom at det er sotre sjanser for at julebordet er overstått. Dette kan jo også kombineres med eksempelvis, på et toalett og sånt. - I gondolen om man er i en skibakke med sånne installasjoner. (føler kanskje at forslagene mine begynner å bli mindre og mindre relevante)
hecuba Skrevet 15. desember 2005 #13 Skrevet 15. desember 2005 Tja, hvorfor ikke? Når kattene er borte leker musene på bordet, vettu. ← Bordet, ja.. Høres bra ut. Kan være et godt hjelpemiddel også.
Lassie Skrevet 15. desember 2005 #14 Skrevet 15. desember 2005 (endret) Orket ikke lese gjennom alle de som er nevnt, så bare nevner noen jeg.. På verandaen om kvelden På en benk ved sjøen/stranda På et offentlig toalett (handicaptoalettene er størst, hehe) På toget, bussen, flyet o.l. Under bordet på utestedet/kafeen (sitt litt avsides fra folka, og med lang hengende duk over bordet...) I bilen langs en landevei Utenfor bilen eller oppå bilen langs veien Her er steder både å leke med partneren og ha samleie med partneren... Du ser vel selv hva som passer hvor Endret 15. desember 2005 av Lassie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå