AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #22 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 21.11): Har også gode verdier som for eks b12, og høyt inntak av proteiner så trenger ikke aminosyre tilskudd. Forsøker meditere innimellom og gjør affirmasjoner, men det er ikke noe jeg får til hver eneste dag. En del som nevner kosthold, har ganske sunt kosthold (nesten for sunt/ er undervektig). Skal likevel ta en ekstra titt på inntaket mitt av prossesert mat. Anonymkode: be796...6a8 Spiser du vegansk eller animalsk? Å spise sunt er veldig bra, men så er spørsmålet om kroppen din får riktig balanse og klarer å absorbere og nyttiggjøre det du spiser. Er du undervektig men spiser godt, så kan det være et tegn på at du ikke gjør det. F.eks magnesium som er uhyre viktig for søvn, er det vanskelig å påvise mangel ved blodprøve. Jeg tar minst 350 mg hver kveld selv om jeg har normale verdier, og det har vært et viktig ledd for å roe ned. For det er ikke så lett å få i seg nok biotilgjengelig magnesium fra mat bestandig. All koffein bør elimineres. Jeg rører ikke noe som helst kaffe, brus, energidrikker, saft, osv. Meditering må gjøres hver dag over tid, og ikke bare innimellom. Samme med affirmasjoner. Dette gjør du når du legger deg og mens du prøver å sove. Sett bort fra ernæring og meditering. Har du traumer/stress? Anonymkode: 4a403...dd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå