Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

min mor er håååpløs når det gjelder å finne julegaver, så ble sjeleglad fordi hun faktisk ønsker seg noe konkret til jul dette året!! hun ønsker seg en god hudkrem ( all spesifikasjonen jeg fikk..) tror vi har ganske lik hudtype, blandingshud med lett tendens til kviser til tider. hun har ikke noe favorittmerke, har prøvd alt fra dyrt til billig. prisen spiller ingen rolle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clinique Repairwear skal være god, og finnes for ulike hudtyper. Pris har jeg ikke peiling på.

Skrevet (endret)

Jeg vurderte å kjøpe til svigermor (som er 60) Shiseido Bio-Perfomance Super Lifting Formula (kr.620/30 ml). Leste masse positist om den. :)

Også er Estee Lauder Re-Nutriv Ultimate Lifting Serum (kr.1500/30 ml) bra omtalt. :)

Endret av Melon
Skrevet

Garnier Ultra Lift (rød krukke) synes jeg er superbra. Har gitt den i gave til mamma også (55), og hun likte den godt. Den gir mye god fuktighet. Finnes også i øyekrem, som også er råbra. Ikke er den så dyr heller (under 100 kr. på Vita, H&M etc.), så da går det an å kjøpe litt ekstra. :)

Skrevet

til ca 350 kroner fikk jeg en pakke fra lancome med en fuktighetskrem med mye fukt som dama i parfymeriet byttet ut med en likedan fra lancoe med enda mere fukt...i pakningen var også en deilig fukt maske og en juicy tube (som jeg planlegger å rappe selv julaften) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...