MarianneE Skrevet 3. januar 2023 #21 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er overrasket over hvor mange som har tid til å sitte her på dagtid. Har ikke folk en jobb lenger? Virker som at samfunnet legger opp til at det blir lettere å få stønad til mer fritid, og tiden blir brukt her inne. I skrivende stund er det altså 684 MEDLEMMER, 105 ANONYME, 3 633 GJESTER. Dette er jo hårreisende mange. Anonymkode: 64900...76e Tviler. Jeg skal reise på jobb om 30 minutter.
MarianneE Skrevet 3. januar 2023 #22 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg logger aldri ut. Pga sånne som meg, som har stått konstant innlogget i årevis, så ser det ut som betraktelig fler enn det som faktisk er reelt aktive på nettsiden nå. De fleste kikker jo innom i løpet av arbeidsdagen, svarer på et enkelt innlegg en gang eller to og går ut igjen, uten å logge av. Det er jo ikke sånn at man sitter pal her i timesvis. Jeg gjør i alle fall aldri det. Jeg går til og fra hele tiden. Anonymkode: 570bb...f96 Logge ut?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #23 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er overrasket over hvor mange som har tid til å sitte her på dagtid. Har ikke folk en jobb lenger? Virker som at samfunnet legger opp til at det blir lettere å få stønad til mer fritid, og tiden blir brukt her inne. I skrivende stund er det altså 684 MEDLEMMER, 105 ANONYME, 3 633 GJESTER. Dette er jo hårreisende mange. Anonymkode: 64900...76e Det er helt sikkert noen såkalte navere her. Så har du folk som har pauser, er på vei til jobb ( som meg), på vei fra jobb, har fri idag fordi de jobber helg, jobber nattevakt, har mamma/ pappa perm, er syke.. rett og slett folk. Hva er din historie? artig konspirasjonsteori, samfunnet legger opp til at det blir lettere og få stønad til mer fritid og bruke her inne. Har alltid mistenkt at det er støres plan, går rykter om at han har aksjer i kvinneguiden.. Anonymkode: e708d...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #24 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg jobber i NAV. Anonymkode: bc5dd...790 Du er vel nesten pålagt å være på KG, og finne de som bedriver trygdesvindel. Så nå må dere som svindler/ har svindlet Nav passe dere 😅 Anonymkode: 52b00...be8 1
HoppeMus Skrevet 3. januar 2023 #25 Skrevet 3. januar 2023 Jeg er helt rystet! Jeg har AAP fra NAV og ja det var ikke vanskelig å få den, men jeg bruker ikke hele dagen her inne. Til tider kan det nok bli en del timer da jeg er veldig engasjert i enkelte teamer.
Mardina Skrevet 3. januar 2023 #26 Skrevet 3. januar 2023 Jeg logger ikke av, derfor kan det nok se ut som jeg er her hele tiden. Men det er jeg altså ikke. Jeg er ufør, men det betyr ikke at jeg bruker hele dagen på KG.
Nana Skrevet 3. januar 2023 #27 Skrevet 3. januar 2023 Ja, klart vi er! Du leste sikkert saken om de som ble pålagt av NAV å se julefilm? For resten av oss er det KG som blir pålagt - det går under både arbeidstrening, sosialisering og aktivitet. Evt har vi ikke 8-16 jobb sånn at vi kan titte innom til alle døgnets tider - av og til også i løpet av de 8-10 timene på jobb for å koble ut litt. Men sannsynligvis er 99,9% av oss på NAV 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #28 Skrevet 3. januar 2023 Nei. På KG tjener alle over 1 mill og har god råd i følge inntektsspørsmål. Uføre tjener 450 000 så nei. Anonymkode: 310a0...f33
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #29 Skrevet 3. januar 2023 Jeg er ikke NAVer, men jeg vurderer det. Livet på KG er flott 😎 Anonymkode: 95a38...34e
C8H10N4O2 Skrevet 3. januar 2023 #31 Skrevet 3. januar 2023 Jeg ble kronisk syk og søkte støtte fra Nav kun for å kunne bruke all min tid på Kvinneguiden. Jepp, der har du det 😁 🤦♀️
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #32 Skrevet 3. januar 2023 Jeg var i jobb når jeg begynte å henge her på KG for sikkert 15 år iden. Etter hvert ble jeg syk, og er nå på AAP. Så hvis man ikke allerede er på Nav når man begynner å henge her, så ender man garantert på Nav etter hvert. Anonymkode: 52b00...be8 1
Pawn Hearts Skrevet 3. januar 2023 #33 Skrevet 3. januar 2023 6 hours ago, MarianneE said: Logge ut? Tør ikke, for jeg er ikke sikker på hvordan jeg logger inn igjen. Passordet gikk selvsagt tapt for flere år siden.
MarianneE Skrevet 3. januar 2023 #34 Skrevet 3. januar 2023 Pawn Hearts skrev (1 time siden): Tør ikke, for jeg er ikke sikker på hvordan jeg logger inn igjen. Passordet gikk selvsagt tapt for flere år siden. Lurer på om jeg noen gang har vært utlogget
Pawn Hearts Skrevet 3. januar 2023 #35 Skrevet 3. januar 2023 30 minutter siden, MarianneE said: Lurer på om jeg noen gang har vært utlogget Jeg husker jeg var det en gang for noen år siden. Anbefales ikke.
Eva-Lena Skrevet 3. januar 2023 #36 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er overrasket over hvor mange som har tid til å sitte her på dagtid. Har ikke folk en jobb lenger? Virker som at samfunnet legger opp til at det blir lettere å få stønad til mer fritid, og tiden blir brukt her inne. I skrivende stund er det altså 684 MEDLEMMER, 105 ANONYME, 3 633 GJESTER. Dette er jo hårreisende mange. Anonymkode: 64900...76e Jeg er mest på KG og some, nyheter osv når jeg er på jobb. Minst 95% av tiden bruker jeg på tlf, spiller kort, leser, eller bare snakker med kolleger.
powerpuffen Skrevet 3. januar 2023 #37 Skrevet 3. januar 2023 1. folk jobber turnus 2. folk har fri 3. folk tar seg en dritepause på jobb mange muligheter!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #38 Skrevet 3. januar 2023 Jeg er på NAV, men søker jobb. Anonymkode: ce5ad...c66 1
tøydokka Skrevet 3. januar 2023 #39 Skrevet 3. januar 2023 Jeg sitter mye på kg når jeg er på å jobb, for å få tiden til å gå. Er som regel veldig lite å gjøre på jobb, så er ikke sånn at jeg unnasluntrer.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #40 Skrevet 4. januar 2023 Ja, jeg får inntekten min fra nav, men da jeg ble medlem og var mest aktiv hadde jeg fulltid kveldsjobb 😂 Anonymkode: 98bee...7ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå