AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Del Skrevet 3. januar 2023 Har en gammel skade i korsryggen som jeg lever fint med, litt stiv og øm men utenom det fungerer jeg normalt. Problemet mitt er at jeg ikke får til å trene kjernen uten å få vondt. Er det noen gode øvelser som jeg kan starte med forsiktig? Anonymkode: fb817...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Del Skrevet 3. januar 2023 Hvilke øvelser er det du gjør, når du får vondt? Og hvordan gjør du dem? Planke fra kne-posisjon er ganske mildt mot ryggen. Anonymkode: 1397a...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg har prøvd både situps, ligge på ryggen og ta beina ut og ned, båten (eller hva den heter) og sikkert noen flere.. alle øvelsene kjennes som knivstikk i korsryggen.. eneste jeg klarer er diagonalløft, planken og sykling (liggende på ryggen). Skulle gjerne hatt flere øvelser å velge mellom for å trene kjernen best mulig. Trener hjemme hvis det har noe å si. Anonymkode: fb817...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 3. januar 2023 #4 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har prøvd både situps, ligge på ryggen og ta beina ut og ned, båten (eller hva den heter) og sikkert noen flere.. alle øvelsene kjennes som knivstikk i korsryggen.. eneste jeg klarer er diagonalløft, planken og sykling (liggende på ryggen). Skulle gjerne hatt flere øvelser å velge mellom for å trene kjernen best mulig. Trener hjemme hvis det har noe å si. Anonymkode: fb817...e38 Prøv pallof press (Google) 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Del Skrevet 3. januar 2023 Sandum.PT skrev (25 minutter siden): Prøv pallof press (Google) 😊 Det skal jeg prøve😍 Anonymkode: fb817...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå