Gjest Orangutangen Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Mangler bare disse i samlingen og vurderer å kjøpe dem nå. Spørsmålet mitt for sims 4 årstider er om det er mulig å «skru av været» eller om det er sånn at årstidene ruller og går uansett? Synes det er så kjipt å spille når det er vinter/regn, og i sims 2 husker jeg det fantes et møbel som gjorde at man kunne ha sommer hele tiden og jeg brukte alltid den😂 med varulver lurer jeg på om de kommer i tide og utide i andre verdner enn sin egen? Jeg synes det er gøy å spille med hekser/vampyrer en gang iblant, men vil ikke ha dem der hele tiden hvis jeg skal ha et mer reelt spill varulvverden virker for øvrig veldig kul! Anbefaler dere disse spillene?
Purple Basil Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Kan anbefale årstider, jeg synes ikke spillet er noe gøy uten de ulike årstidene. Man kan stille inn en del på været selv, og i enkelte nabolag snør det aldri uansett om det er vinter. Jeg for min del har ikke fått noe ut av varulvpakken, men her kommer det nok helt an på hva man er interessert i 1
Gjest Orangutangen Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Purple Basil skrev (5 minutter siden): Kan anbefale årstider, jeg synes ikke spillet er noe gøy uten de ulike årstidene. Man kan stille inn en del på været selv, og i enkelte nabolag snør det aldri uansett om det er vinter. Jeg for min del har ikke fått noe ut av varulvpakken, men her kommer det nok helt an på hva man er interessert i Hører årstider er på mange sin favorittliste og det ser jo ut som det er mye fint med i pakken! Er bare usikker på om den passer for meg når jeg ikke vil spille med vær og man ikke kan skru det av😂 bare kjedelig at det ikke er en egen verden som hører til pakken😅 er det sånn at varulvene går i andre byer også eller ser du dem kun i varulvverden?
Purple Basil Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Orangutangen skrev (Akkurat nå): Hører årstider er på mange sin favorittliste og det ser jo ut som det er mye fint med i pakken! Er bare usikker på om den passer for meg når jeg ikke vil spille med vær og man ikke kan skru det av😂 bare kjedelig at det ikke er en egen verden som hører til pakken😅 er det sånn at varulvene går i andre byer også eller ser du dem kun i varulvverden? Jeg har skrudd av varulvene for det irriterte meg bare, haha. Men jeg er ganske sikker på at man kan skru av været. Jeg kan sjekke spillet mitt nå hvis du vil og se om det er mulig å ta vekk snø?
Gjest Orangutangen Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 Purple Basil skrev (9 minutter siden): Jeg har skrudd av varulvene for det irriterte meg bare, haha. Men jeg er ganske sikker på at man kan skru av været. Jeg kan sjekke spillet mitt nå hvis du vil og se om det er mulig å ta vekk snø? Hadde vært nydelig om du har mulighet til det!
Purple Basil Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Her står det at det skal være mulig: https://answers.ea.com/t5/General-Discussion-Feedback/Is-there-a-way-to-turn-off-the-weather-entirely/td-p/11104742 Men når jeg går inn på Game Options inne på spillet mitt har jeg ikke tilgang til å endre været av en eller annen grunn. Vet ikke helt hvorfor det er sånn hos meg. Kanskje noen andre som har dette spillet kan sjekke? Hvis dere leser her 😅
Purple Basil Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 Fikk det til nå. Prøvde å gå inn i et lagret spill. Jeg kan skru av både regn og snø
Gjest Orangutangen Skrevet 3. januar 2023 #8 Skrevet 3. januar 2023 Purple Basil skrev (2 timer siden): Fikk det til nå. Prøvde å gå inn i et lagret spill. Jeg kan skru av både regn og snø Åh fantastisk, takk for at du sjekket!
Purple Basil Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 Orangutangen skrev (7 timer siden): Åh fantastisk, takk for at du sjekket! Bare hyggelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå