AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #21 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, dette stemmer virkelig. Husker mitt første innlegg der jeg skrev noe positivt om noen greier. Men det skulle ikke kg ha noe av. Det var sarkasme og refsing i mange av svarene i tråden. Så skjønte fort at her på kg skal vi enten trolle eller ha et kjipt liv. Så siden jeg ikke har et mislykket liv, så troller jeg bare litt nu og da. (Psst, dette er ikke trolling) Anonymkode: 29cba...93a Jepp, veldig sant. Om jeg deler noen positive ord om eget forhold og tillit, så er han garantert utro bak min rygg. Deler jeg hvordan jeg klarte å spare til egenkapital har jeg vært heldig, og klarer ikke å se andres situasjon. Deler jeg hva jeg tjener så runder jeg godt opp. KG i et nøtteskall - mange som har det kjipt, som derfor ønsker det samme for alle andre. Anonymkode: 453cb...666 1
Adrenalina1 Skrevet 3. januar 2023 #22 Skrevet 3. januar 2023 Hva med å komme dere ut til det virkelige livet. I stedet for å henge på nett hele tiden,og la seg påvirke og styre hvordan du skal tenke, føle og oppføre deg. Det er lov å tenke selv. Stakkars de yngre i dag sier jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #23 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har og gjort den tabben å lese mye på kg og singelforumet, og fått avsmak og følt avsky for hvordan menn egentlig er og tenker når de kan skrive anonymt. Nevnte dette for familien min som sa jeg er alt for moden til å trekke slutninger ut fra et forum, men når jeg leste ganske mye her fra singelforumet ble foreldrene mine ganske sjokkert og var enig at det var noen skikkelig drittmenn her inne. Og mennene som skriver her er de samme du ser på tinder og T-banen. Så da orker jeg ikke 😳 Anonymkode: b46d7...206 Som dame, så må jeg si jeg faktisk er mer skremt over den ekstreme sjalusien og kontrollbehovet mange damer har. Jeg tror kvinner og menn er like ille, men på hver sine måter. Heldigvis finnes det mange bra mennesker av begge kjønn også! Jeg har en flott kjæreste, som både gjør husarbeid uoppfordret, er oppmerksom, ikke sjalu, klarer huske ting som både gaver til familie og venner i tillegg til handleliste. Ingen sokker i sofa, han legger ned do-ring, og han spør om jeg har klær som må vaskes. Han respekterer meg når jeg har perioder med lite sexbehov, og han er genuint glad i dyr. Han kan ha middagen klar når jeg kommer fra jobb, og han hjelper til dekke frokostbord i helgene. "Problemet" er at jeg ikke har noe å lage en tråd om. Jeg ser ingen grunn til å lage en tråd bare for å fortelle om at jeg har en bra mann og ett lykkelig forhold. Anonymkode: 0196e...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #24 Skrevet 3. januar 2023 Hvis du bruker KG som en sannhet så vær så god. Å være singel har sine fordeler og ulemper. Det samme har å være i et forhold. Så får man selv vurdere hvilke fordeler og ulemper man ønsker. Heldigvis så bestemmer man selv. Anonymkode: 86463...0af
FrøkenFri Skrevet 3. januar 2023 #25 Skrevet 3. januar 2023 Hvis du lar deg påvirke så mye av noe du leser på et forum så er det kanskje like greit.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #26 Skrevet 3. januar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Alle menn kan da ikke være så overfladisk-hjernedøde som de som skriver på singelforumet. Jeg er godt voksen mann og selv sjokkert, for menn som snakker sånn om kvinner som de apehjernene der har jeg aldri møtt på i hele mitt liv, og jeg har levd en stund. Finn på noe annet enn Tinder virker også som en god ide. Virker som den appen fremelsker en ny generasjon av ultra-overfladiske mennesker, og det er ikke bra i det hele tatt. Anonymkode: 8f2bf...020 Pappa sa det samme som deg, at han var sjokkert over eget kjønn og hva de hadde å si om kvinner her på forumet, og samme ble han da jeg har snakket om tinder og hvordan menn der bare dropper å møte opp på date, brått sletter matchen osv og at dette er noe vi kvinner selv får skylden for fordi vi må ha siktet for høyt når vi sa ja til date og burde skjønt det selv, at vi ikke lot oss jakte på ++ og at vi fortjener ghosting etter sex hvis vi er over 30 osv. Han ble oppriktig sjokkert og sint over å høre om dagens datingkultur, da han har vært gift med mamma i alle år har de ikke peiling på dating og de trodde jeg hadde det hyggelig med dates da de vet mange menn syns jeg er en pen og fin jente, men nå fikk de høre hvor lite hyggelig det faktisk er. Så det er hyggelig å høre om en annen mann som er enig med han at ikke kremen sier slikt 👍🏻 Har faktisk mer hyggelige og meningsfulle samtaler med menn på 80+ enn jevnaldrende tidlig i 30-årene, møtt en del av dem gjennom jobb og syns de er så mye snillere og høfligere enn dagens menn 😕 Anonymkode: b46d7...206 1
Arild37 Skrevet 3. januar 2023 #27 Skrevet 3. januar 2023 Fått god bekreftelse på av kvinner er kvinner verst
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #28 Skrevet 3. januar 2023 Arild37 skrev (42 minutter siden): Fått god bekreftelse på av kvinner er kvinner verst Synes flertallet av mennene her inne er verre mot kvinner enn hva kvinnene er mot hverandre. Synet på mange kvinner og menn har endret seg etter jeg ble bruker på kg , for det er faktisk overraskende lite bitching mellom kvinnene og sjokkerende mange drittholdninger fra menn mot kvinner. Anonymkode: ce491...492 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #29 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Som dame, så må jeg si jeg faktisk er mer skremt over den ekstreme sjalusien og kontrollbehovet mange damer har. Jeg tror kvinner og menn er like ille, men på hver sine måter. Anonymkode: 0196e...0b5 Ikke rart folk blir sjalu og usikker når de opplever så mye dritt fra sine (mannlige) partnere. Du kan heller prise deg lykkelig som ikke kjenner til hvordan det er å ha vært/være med en slik fyr enn å kaste andre kvinner under bussen for å fremstå som en "cool girl". Anonymkode: 20a5f...de1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå