Gå til innhold

Takket være KG...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så skal jeg være singel for alltid!!

Anonymkode: 0c0f1...ead

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det?

Anonymkode: aae31...f1d

AnonymBruker
Skrevet

Singellivet har nok sine fordeler, ja. 👍

Anonymkode: f40ca...7bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Me too.

Anonymkode: db613...45c

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet

Hva har det med kg å gjøre? Det er ditt valg om du vil være singel for alltid eller ikke. Ikke noen på kg som tar valget for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg har fått mindre lyst på forhold takket være KG jeg også.

Anonymkode: 359e3...2bb

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

GO MGTOW!

Anonymkode: e8b1b...afb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også det, men baserer ikke hele greia på informasjon fra internetts rævhull(kg). Ingenting herfra bør videreføres i det virkelige liv.

Husk du får aldri se solskinnshistoriene. KG er en klagemur.

Anonymkode: 36b7e...91c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har og gjort den tabben å lese mye på kg og singelforumet, og fått avsmak og følt avsky for hvordan menn egentlig er og tenker når de kan skrive anonymt. Nevnte dette for familien min som sa jeg er alt for moden til å trekke slutninger ut fra et forum, men når jeg leste ganske mye her fra singelforumet ble foreldrene mine ganske sjokkert og var enig at det var noen skikkelig drittmenn her inne. Og mennene som skriver her er de samme du ser på tinder og T-banen. Så da orker jeg ikke 😳

Anonymkode: b46d7...206

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok.

Takket være KG innser jeg hvor utrolig heldig jeg er med kjærlighetslivet 🙂 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ta en tur på chat.no så får du enda mer lyst til å være single. Er så mange opptatte menn der at jeg har mista troen på monogami. Værste var vel han som var på chat og prater gris men kona lå på føden fått ett barn to dager før😫

Anonymkode: ec904...fac

• Nyttig 1
Skrevet

Bare hyggelig! Another Job well done, @Agent smith, vi er i støtet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være vanedannende å sitte mye på KG eller tilsvarende!  Dette er jammen meg et skikkelig søppelhøl av bitre mennesker og nettroll som sitter og troller og trekker hverandre ned. En og annen prøver å føre en saklig diskusjon, men det er jo unntaket.  

Hvis man får lyst til å gå i kloster og bli evig single av det man leser her, så er mitt råd: Slett snarveien til KG, skru av den jæ#la PC'en , og kom deg ut i IRL og møt normale mennesker!  

Anonymkode: 0032f...887

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Har og gjort den tabben å lese mye på kg og singelforumet, og fått avsmak og følt avsky for hvordan menn egentlig er og tenker når de kan skrive anonymt. Nevnte dette for familien min som sa jeg er alt for moden til å trekke slutninger ut fra et forum, men når jeg leste ganske mye her fra singelforumet ble foreldrene mine ganske sjokkert og var enig at det var noen skikkelig drittmenn her inne. Og mennene som skriver her er de samme du ser på tinder og T-banen. Så da orker jeg ikke 😳

Anonymkode: b46d7...206

Alle menn kan da ikke være så overfladisk-hjernedøde som de som skriver på singelforumet. Jeg er godt voksen mann og selv sjokkert, for menn som snakker sånn om kvinner som de apehjernene der har jeg aldri møtt på i hele mitt liv, og jeg har levd en stund. 

Finn på noe annet enn Tinder virker også som en god ide. Virker som den appen fremelsker en ny generasjon av ultra-overfladiske mennesker, og det er ikke bra i det hele tatt.

Anonymkode: 8f2bf...020

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg merker også at jeg får mindre lyst til å være i et forhold på grunn av KG. «Dump ham», er slagordet!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (26 minutter siden):

Bare hyggelig! Another Job well done, @Agent smith, vi er i støtet!

🥳

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo som å tro at alle sliter med å få barn fordi man leser mye på prøverforumet her inne. For vi som er i lykkelige forhold har jo heller ikke noe å dele. Og episodene jeg leser om der inne har jeg virkelig aldri hørt makan til i det virkelige liv. 

Så synd dere lar et veldig ensporet forum styre livene deres når det finnes så mange flotte menn der ute. 

Anonymkode: 453cb...666

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Embla Othea skrev (7 minutter siden):

Jeg merker også at jeg får mindre lyst til å være i et forhold på grunn av KG. «Dump ham», er slagordet!

"Dump ham" er jo stort sett fornuftens røst mtp de slemme, egoistiske mannslingene folk skriver om her. Det som avskrekkende for folk er jo å ramle borti en sånn drittsekk selv, eller en av misogynistene som skriver her inne. 

Anonymkode: 9ba4a...337

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også det, men baserer ikke hele greia på informasjon fra internetts rævhull(kg). Ingenting herfra bør videreføres i det virkelige liv.

Husk du får aldri se solskinnshistoriene. KG er en klagemur.

Anonymkode: 36b7e...91c

Ja, dette stemmer virkelig.
Husker mitt første innlegg der jeg skrev noe positivt om noen greier.
Men det skulle ikke kg ha noe av. Det var sarkasme og refsing i mange av svarene i tråden.

Så skjønte fort at her på kg skal vi enten trolle eller ha et kjipt liv. Så siden jeg ikke har et mislykket liv, så troller jeg bare litt nu og da. (Psst, dette er ikke trolling)

Anonymkode: 29cba...93a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...