Gå til innhold

Blødning ved samleie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det cirka 2 ganger det siste året. Felles for hver gang det er skjedd er at det er kun noen få dager før menstruasjonen kommer, og at mannen pushet fort inn uten at jeg var klar. 

Jeg tok celleprøve i mai måned 2021. Det er ikke så lenge siden. 

Min mann føler at jeg blør så ofte. Men jeg har kun hatt 2 blødninger utenom menstruasjon det siste året. Ellers har jeg hatt menstruasjonen som kommer fast hver 31 dag. Men han får helt panikk av blod så mulig derfor. Dermed så blir jeg veldig stresset også. 

Kan det være rifter eller annet som gjør at man kan blø dager før mens under samleie? Noen som har opplevd det? 

Anonymkode: 70bb6...33b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Kan være første tegn på overgangsalder. 

Anonymkode: 66e9e...71e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan være rifter, han bør kanskje ikke pushe fort inn uten at du er klar om han er redd for blod. 
jeg har alltid vært sånn at samleie fremskynder menstruasjonrn, altså hvis jeg skal ha mensen om 2 dager og har sex, får jeg mensen under sex. Nå er det jo mange som har hatt blødninger fra vaksinen eller covid , det kan også være inngang i overgangsalderen. 

Anonymkode: 3adc8...fab

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger så blør jeg også litt etter samleie, men det er gjerne like før eller like etter mensen. Jeg anser det som normalt, selv om dette startet det siste året. 

Men det er jo ikke feil å ta kontakt med lege om du er usikker. Blør du mye?

Anonymkode: f2237...ff0

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det kan være rifter, han bør kanskje ikke pushe fort inn uten at du er klar om han er redd for blod. 
jeg har alltid vært sånn at samleie fremskynder menstruasjonrn, altså hvis jeg skal ha mensen om 2 dager og har sex, får jeg mensen under sex. Nå er det jo mange som har hatt blødninger fra vaksinen eller covid , det kan også være inngang i overgangsalderen. 

Anonymkode: 3adc8...fab

Jeg skal være obs på det videre. Mannen er veldig redd for blod. Men jeg tror at han trengte for hardt inn før jeg var klar.

15 hours ago, AnonymBruker said:

Noen ganger så blør jeg også litt etter samleie, men det er gjerne like før eller like etter mensen. Jeg anser det som normalt, selv om dette startet det siste året. 

Men det er jo ikke feil å ta kontakt med lege om du er usikker. Blør du mye?

Anonymkode: f2237...ff0

Jeg blødde som en menstruasjon der og da, men blodet blander seg i væske fra skjeden og da ser det nok verre ut enn det er. Det er under 2 år siden jeg undersøkte meg sist med celleprøve og ultralyd så jeg tror at jeg bare ser det ann. Regner med at han har kommet borti livmortappen da han trengte inni. Følte meg ufattelig trang fordi jeg ikke var klar så det har mulig en sammenheng i det.. 

Anonymkode: 70bb6...33b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...