Nelle Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 Tenk dere følgende situasjon: En mann. I begynnelsen av 30-åra. Vært i et forhold ca. 10 år. Kan ikke huske sist han hadde bra sex med kjæresten sin. Har en enorm seksualdrift, og får sex ca. 4 ganger pr. år - men da veldig dårlig sex. Er 6 år siden kjæresten sugde ham. Forholdet vanskelig, og mye krangling. Slutt og sammen igjen annenhver uke. Men - tviholder allikevel på forholdet, i håp om at det kan bli bedre. Skal man virkelig være nødt til å ha det sånn? Hva faen gjør man? Er det ok å være utro i en sånn situasjon? Om du var mann, og du var i denne situasjonen - og du hadde en venninne du var kåt på, og som var kåt på deg. Hun sender deg en melding og spør om hun ikke skal suge deg litt, ha litt heftig sex i bilen eller noe -hadde du gjort det?
Gjest StoreSky Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Om man i så lang tid har hatt så mange problemer så er det bare en ting, give it up! sorry, ingen er tjent på å leve i dårlig forhold, hverken mann, kone, barn...spesielt ikke barn!
Nelle Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2005 Det er ikke barn inne i bildet her.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 Enig med StoreSky. Funker det ikke så funker det ikke. Gjør det slutt en gang for alle og gå videre.
Gjest Pet Skrevet 14. desember 2005 #5 Skrevet 14. desember 2005 Hvorfor er de fortsatt sammen? Det hadde jeg lurt veldig på.
Nelle Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2005 Hvorfor er de fortsatt sammen? Det hadde jeg lurt veldig på. ← Det lurer jeg også på! Men hva med utroskap osv. Er det ok i sånne tilfeller?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #7 Skrevet 14. desember 2005 om jeg var mann og hadde det så ille som det du beskriver så tror jeg nok at jeg hadde sagt ja takk og rettferdiggjort utroskapen med begrunnelse "sinnsyk i gjerningsøyeblikket." Hadde aldri klart meg med så lite sex i et forhold. Nå er vi nede i max to ganger i mnd her. Har aldri vært bort i lignende og tror jeg blir gal. Humøret synker fra dag til dag og troen på at han vil ha meg forsvinner sakte men sikkert. Det forholdet du beskriver hadde ødelagt meg. All ære til han for at han har holdt ut så lenge. Fortell han at han har bare ett liv!!
Nelle Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2005 om jeg var mann og hadde det så ille som det du beskriver så tror jeg nok at jeg hadde sagt ja takk og rettferdiggjort utroskapen med begrunnelse "sinnsyk i gjerningsøyeblikket." Hadde aldri klart meg med så lite sex i et forhold. Nå er vi nede i max to ganger i mnd her. Har aldri vært bort i lignende og tror jeg blir gal. Humøret synker fra dag til dag og troen på at han vil ha meg forsvinner sakte men sikkert. Det forholdet du beskriver hadde ødelagt meg. All ære til han for at han har holdt ut så lenge. Fortell han at han har bare ett liv!! ← Enig. Det ville ha ødelagt meg også. Jeg tror ikke jeg hadde holdt ut et år en gang - i alle fall ikke uten at drastiske tiltak ble satt i verk. Jeg gir ham ikke en gang ære for å ha holdt ut så lenge - jeg synes det er galskap, på grensen til å være dum nesten. SÅ mye verdt kan bare ikke et forhold være!
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #9 Skrevet 14. desember 2005 Utroskap kan etter min mening aldri forsvares. Da må det i så fall være i full åpenhet - at de blir enige om å fortsette sitt mer eller mindre platoniske forhold, men at de kan ha seksuelle forhold på si. Ellers må det jo være noe ganske fantastisk med denne dama, hvis han har holdt ut så lenge. Aldri om jeg hadde klart det!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #10 Skrevet 14. desember 2005 Tenk dere følgende situasjon: En mann. I begynnelsen av 30-åra. Vært i et forhold ca. 10 år. Kan ikke huske sist han hadde bra sex med kjæresten sin. Har en enorm seksualdrift, og får sex ca. 4 ganger pr. år - men da veldig dårlig sex. Er 6 år siden kjæresten sugde ham. Forholdet vanskelig, og mye krangling. Slutt og sammen igjen annenhver uke. Men - tviholder allikevel på forholdet, i håp om at det kan bli bedre. Skal man virkelig være nødt til å ha det sånn? Hva faen gjør man? Er det ok å være utro i en sånn situasjon? Om du var mann, og du var i denne situasjonen - og du hadde en venninne du var kåt på, og som var kåt på deg. Hun sender deg en melding og spør om hun ikke skal suge deg litt, ha litt heftig sex i bilen eller noe -hadde du gjort det? ← Gå ut og ta deg ut. Din samboer har selv bedt om det. Hva enter du på? Det blir jo ikke bedre...
*melis* Skrevet 14. desember 2005 #11 Skrevet 14. desember 2005 Enig med Titta. Hvorfor spør alle om det er OK å være utro, i stedet for å bare sette en strek over hele forholdet???! Jeg mener at dersom trangen til å være utro er så stor så er det et sikkert tegn på at forholdet er dødsdømt allerede.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #12 Skrevet 14. desember 2005 Jeg har 2 kommentarer: 1) Det er normal høflighet og anstendighet å avslutte forholdet før man ligger med andre (hvorfor skal du være i dette forholdet egentlig?) 2) Jeg synes hun "venninnen" høres temmelig billig og umoralsk ut.
Arkana Skrevet 14. desember 2005 #13 Skrevet 14. desember 2005 Utroskap er etter min mening aldri akseptabelt. Er man i et forhold, så er man i et forhold. Har men det så dårlig at man ønsker å være utro er det bedre å gå ut av forholdet, så kan man ha sex med så mange andre man bare vil.
Gjest Chriselia Skrevet 14. desember 2005 #14 Skrevet 14. desember 2005 Utroskap er etter min mening aldri akseptabelt. Er man i et forhold, så er man i et forhold. Har men det så dårlig at man ønsker å være utro er det bedre å gå ut av forholdet, så kan man ha sex med så mange andre man bare vil. ← Enig med Arkana.
Nelle Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #15 Skrevet 14. desember 2005 Jeg har 2 kommentarer: 1) Det er normal høflighet og anstendighet å avslutte forholdet før man ligger med andre (hvorfor skal du være i dette forholdet egentlig?) 2) Jeg synes hun "venninnen" høres temmelig billig og umoralsk ut. ← Det er da vel ikke meg som er i et slikt forhold!!
Lassie Skrevet 14. desember 2005 #16 Skrevet 14. desember 2005 Men hva med utroskap osv. Er det ok i sånne tilfeller? ← Nei, det er det ikke. Uansett hvor skakkjørt alt er, så avslutter man det man har før man hopper på en ny!
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #17 Skrevet 14. desember 2005 Hadde jeg vært mann hadde jeg enten dumpet min kvinne, eller runket et tykt belegg med sperm på toilettveggene.
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2005 #18 Skrevet 14. desember 2005 Tenk dere følgende situasjon: En mann. I begynnelsen av 30-åra. Vært i et forhold ca. 10 år. Kan ikke huske sist han hadde bra sex med kjæresten sin. Har en enorm seksualdrift, og får sex ca. 4 ganger pr. år - men da veldig dårlig sex. Er 6 år siden kjæresten sugde ham. Forholdet vanskelig, og mye krangling. Slutt og sammen igjen annenhver uke. Men - tviholder allikevel på forholdet, i håp om at det kan bli bedre. Skal man virkelig være nødt til å ha det sånn? Hva faen gjør man? Er det ok å være utro i en sånn situasjon? Om du var mann, og du var i denne situasjonen - og du hadde en venninne du var kåt på, og som var kåt på deg. Hun sender deg en melding og spør om hun ikke skal suge deg litt, ha litt heftig sex i bilen eller noe -hadde du gjort det? ← Favorittskribenten min er på banen igjen ser jeg Hvis mannen det er snakk om har baller avslutter han dette umiddelbart og finner seg ei som matcher ham bedre enn hun han har et forhold til idag - enkelt og greit. Utroskap i et allerede håpløst forhold gjør det ikke bedre, hverken for ham eller henne. Så det så!
Orestes Skrevet 14. desember 2005 #19 Skrevet 14. desember 2005 Om du var mann, og du var i denne situasjonen - og du hadde en venninne du var kåt på, og som var kåt på deg. Hun sender deg en melding og spør om hun ikke skal suge deg litt, ha litt heftig sex i bilen eller noe -hadde du gjort det? ← Ikke uten å gjøre det slutt først.
Derrier Skrevet 15. desember 2005 #20 Skrevet 15. desember 2005 Gjort slutt/fått blowjobb alt etter hva som passet best å ta først. Slike forhold er ikke verdt å ta vare på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå