Gå til innhold

Menn som shamer damer for utsvevende sexliv - hva hadde de sagt hvis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kipling skrev (2 timer siden):

Ja, og det er litt det som er greia. At man bør være med en dame man har mye crazy sex med, som ikke har en dårlig historikk. Ikke noe galt med kvinner som har mye sex, men det som er et rødt flagg er når de ikke har det med noen som betyr noe for dem, men heller har det med tilfeldige fremmede. Om det er bekreftelse eller whatever de er ute etter, hvem vet, men det er en utrolig dårlig risiko å ta for fremtidig trofasthet. Det verste er når hun har vært et ludde før, og så er hun kald i senga med deg. Da vet du at det bare er tryggheten i forholdet hun er ute etter, og du kan begynne å telle ned til når hun "sprekker" og er utro.

Så jeg gjorde rett ved å ikie involvere meg i rundbrennere. For de har jo dårlige verdier og kan ha problemer med trofasthet :) Så bra at jeg tok riktig valg.

Anonymkode: f6cb2...3bf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kipling skrev (1 time siden):

Fordi løsaktige kvinner er jævlig ekle?

Jada, vi er der i 2023. Kommer til å fortsette å være der videre fremover også :D 

Samme som løsaktige menn. Æsj.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kipling skrev (54 minutter siden):

Fordi det er motbydelig i seg selv, og det sier mye om hennes impulskontrol, bekreftelsesbehov og selvrespekt. Hvis hun har en høy sex-driv, hvorfor er det så vanskelig for henne å tilfredsstille den med en mann hun faktisk har følelser for og er i et seriøst forhold med? Hvorfor trenger det å være 30 tilfeldige menn hun møtte på byen? Det å ha en fargerik og morsom seksualitet og det å være et ludder er ikke det samme.

Og nei, jeg trenger ikke å ha magiske egenskaper for å kunne få bedre enn et ludder. :D 

Og det er ikke noe mer dobbeltmoralsk at jeg ikke vil ha et ludder enn det er at jeg heller ikke vil ha jenter med skjegg, store muskler og en svær kølle, eller at en petite kvinne vil ha en høy og bredskuldret mann. Kjønnsforskjeller kaller vi det.

Det er jo helt siste sort av mannekryp da, En kjønnsdiskriminende dobbeltmoralist. Enten må du juge for å dra for å dra damer i det hele tatt, eller så må du ha skrekkelig mye penger. Damer flest skygger banen ved sånne hårreisende holdninger, omtrent som å erklære seg rasist eller noe.

Anonymkode: 45e9c...1ec

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Så jeg gjorde rett ved å ikie involvere meg i rundbrennere. For de har jo dårlige verdier og kan ha problemer med trofasthet :) Så bra at jeg tok riktig valg.

Nja... det er nok en del forskjeller mellom menn med mange partnere og kvinner med mange partnere i forhold til psykologien etc.

Men for all del hvis du ikke vil ha en rundbrenner så er det bare å unngå dem. Det er nok mer risikabelt enn en som ikke drar like mye damer, men hvis det at han ikke drar damer er fordi han ikke er attraktiv nok, så blir det jo et spørsmål om tradeoffen er verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo helt siste sort av mannekryp da, En kjønnsdiskriminende dobbeltmoralist. Enten må du juge for å dra for å dra damer i det hele tatt, eller så må du ha skrekkelig mye penger. Damer flest skygger banen ved sånne hårreisende holdninger, omtrent som å erklære seg rasist eller noe.

Hvorfor er det noe mer dobbeltmoralsk enn det at jeg ikke vil ha en dame med skjegg på tross av at jeg selv har skjegg?

Trenger ikke lyve, samtaleemnet pleier ikke å komme opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kipling skrev (1 minutt siden):

Nja... det er nok en del forskjeller mellom menn med mange partnere og kvinner med mange partnere i forhold til psykologien etc.

Men for all del hvis du ikke vil ha en rundbrenner så er det bare å unngå dem. Det er nok mer risikabelt enn en som ikke drar like mye damer, men hvis det at han ikke drar damer er fordi han ikke er attraktiv nok, så blir det jo et spørsmål om tradeoffen er verdt det. 

Heldigvis har jeg funnet meg en veldig attraktiv, omsorgsfull og trofast mann. Lykke til med fortsettelsen på singellivet og nedleggelsen av nye damer. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Heldigvis har jeg funnet meg en veldig attraktiv, omsorgsfull og trofast mann. Lykke til med fortsettelsen på singellivet og nedleggelsen av nye damer. 

Jo takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

alle damer plutselig "stengte igjen butikken" og nektet å ha sex utenfor forhold? Mange menn ønsker ikke å binde seg, og de ønsker å ha sex med mange damer. Samtidig sier de at damer som har mye sex med forskjellige menn (altså, har den samme oppførselen som de selv), er løse, horete og ikke forholdsmateriale. Hvis alle damer hadde tatt dette til etterretning og nektet å ha sex utenfor faste forhold - hva hadde mennene sagt da? Hvis de ikke lenger kunne pule rundt på forskjellige damer uten å binde seg? Hadde de vært fornøyd med å måtte gå inn i et fast forhold eller gifte seg for å kunne ha sex? Eller hadde det blitt ramaskrik?

Det hadde vært bra. Sånn at alle vet hvem de vil ha og kan utvikle det helt unike sammen.

Anonymkode: 027b0...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det hadde vært bra. Sånn at alle vet hvem de vil ha og kan utvikle det helt unike sammen.

Og samtidig ville rundbrennere ikke få pult. Jeg tror ikke at de ville være så fornøyd med tilværelsen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kipling skrev (5 minutter siden):

Hvorfor er det noe mer dobbeltmoralsk enn det at jeg ikke vil ha en dame med skjegg på tross av at jeg selv har skjegg?

Trenger ikke lyve, samtaleemnet pleier ikke å komme opp.

Hææ? Hva slags damer prøver du deg på? Alle damer med IQ på over 70 og alder over 17 er klar over at det er en del shady menn, og gjør det de kan for å luke dem ut. Det inkluderer kontrollspørsmål. Forøvrig også lykkelig med min kjempeordentlige mannekjæreste. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, Vera said:

Nordmenn har i gjennomsnitt 12 sexpartnere i løpet av et liv. 
Om jeg ikke husker feil er vel nordmenn på topplisten over flest ONS. Og flest SOS. 

Så kan man tolke dataene som man vil..noen trekker ned gjennomsnittet, andre trekker det opp. Men det er ingen god ting at vi har høy andel av SOS i samfunnet. 
Men det var ikke trådens tema.

Da er det helt opplagt noen som drar opp gjennomsnittet. For norske menn er 5-7 mer troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det tror jeg nå ikke. Inceler blitt mer og mer marginalisert, og en mann med slike holdninger må nødvendigvis være incel. Nå sender de programmer om dere på NRK og sånn, ikke lett å gå under radaren da.

Når man skal fornærme en kvinne kaller man henne hore. 

Når man skal fornærme en mann kaller man han incel.

Sier jo forsåvidt alt.

Anonymkode: 10e8f...c15

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

alle damer plutselig "stengte igjen butikken" og nektet å ha sex utenfor forhold? Mange menn ønsker ikke å binde seg, og de ønsker å ha sex med mange damer. Samtidig sier de at damer som har mye sex med forskjellige menn (altså, har den samme oppførselen som de selv), er løse, horete og ikke forholdsmateriale. Hvis alle damer hadde tatt dette til etterretning og nektet å ha sex utenfor faste forhold - hva hadde mennene sagt da? Hvis de ikke lenger kunne pule rundt på forskjellige damer uten å binde seg? Hadde de vært fornøyd med å måtte gå inn i et fast forhold eller gifte seg for å kunne ha sex? Eller hadde det blitt ramaskrik?

Var jo langt på vei virkeligheten det for 200 år siden. 
Tipper bordellvirksomhet hadde blitt legalisert fortere enn fy…

For 200 år siden var 1/4 av Londons kvinnelige befolkning sysselsatt i sexindustrien..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hææ? Hva slags damer prøver du deg på? Alle damer med IQ på over 70 og alder over 17 er klar over at det er en del shady menn, og gjør det de kan for å luke dem ut. Det inkluderer kontrollspørsmål. Forøvrig også lykkelig med min kjempeordentlige mannekjæreste. 

Forresten, et tips til deg som sliter med damene, ellers hadde du neppe brukt all ledig til på å utbre incelpropaganda på  Kvinneguiden: Skjul de perspektivene der når du prøver deg på damer, ellers vil de løpe så fort de kan. Meningene dine er nemlig helt hårreisende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke pleid å gå for forhold, så det er ikke så ofte jeg har noen "forholdsprat". 

Men jeg lurer fortsatt, er det dobbeltmoralsk av meg at jeg ikke vil date jenter med skjegg på tross av at jeg selv har skjegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Forresten, et tips til deg som sliter med damene, ellers hadde du neppe brukt all ledig til på å utbre incelpropaganda på  Kvinneguiden: Skjul de perspektivene der når du prøver deg på damer, ellers vil de løpe så fort de kan. Meningene dine er nemlig helt hårreisende.

Er "incelpropaganda" det nye kodeordet for meninger du ikke liker fordi du føler deg dømt?

Også ganske artig at du forsvarer deg mot en negativ bedømmelse av antal sexpartnere ved å slenge tilbake med negativ bedømmelse av antal sexpartnere :D Hvorfor er incel en fornærmelse? Jeg trodde dere mente at antall partnere ikke spilte noen rolle?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når man skal fornærme en kvinne kaller man henne hore. 

Når man skal fornærme en mann kaller man han incel.

Sier jo forsåvidt alt.

Å neida. Vi har horebukker, felleskuker, rundbrennere og løskuker. Så det er ikke akkurat så veldig positivt å ha mange partnere som mann. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kipling skrev (9 minutter siden):

Har ikke pleid å gå for forhold, så det er ikke så ofte jeg har noen "forholdsprat". 

Men jeg lurer fortsatt, er det dobbeltmoralsk av meg at jeg ikke vil date jenter med skjegg på tross av at jeg selv har skjegg?

Selvfølgelig kan du date hvem du vil. Men du sier jo selv at du aldri går for forhold. Så det gjenstår å se om en dydig, mye yngre dame finner deg interessant når du etter noen år bestemmer deg for å satse. Og om du klarer å være trofast mot den samme dama livet ut etter å ha higet etter noe nytt hele tiden. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å neida. Vi har horebukker, felleskuker, rundbrennere og løskuker. Så det er ikke akkurat så veldig positivt å ha mange partnere som mann. 

Og ingen av disse biter. Spesielt ikke som generelle fornærmelser. I motsetning til hore og incel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kipling skrev (5 minutter siden):

Er "incelpropaganda" det nye kodeordet for meninger du ikke liker fordi du føler deg dømt?

Også ganske artig at du forsvarer deg mot en negativ bedømmelse av antal sexpartnere ved å slenge tilbake med negativ bedømmelse av antal sexpartnere :D Hvorfor er incel en fornærmelse? Jeg trodde dere mente at antall partnere ikke spilte noen rolle?

Det er vel ikke en fornærmelse, men heller en diagnose. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...