AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #241 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei si det. Hvilket antall oppga du når dere startet i lag? Anonymkode: 10e8f...c15 Ingen. For han spurte aldri. Anonymkode: f6cb2...3bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #242 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen. For han spurte aldri. Anonymkode: f6cb2...3bf Nei, så da vet han ikke at du er et ludder. Forklarer spørsmålet ditt. Anonymkode: 10e8f...c15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 3. januar 2023 #243 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Neida, kvinnfolk blir jo ikke aggressive når dette sies høyt. Lolz. '(Kilde: denne tråden) Anonymkode: 10e8f...c15 Damer med meninger er aggressive, menn med sine skråsikre meninger som de starter egne tråder om i kvinneforum derimot er engler sendt fra Gud for å belære oss stakkars luddere som ikke vet bedre. For å redde oss fra lykkelige ekteskap med menn som innerst inne er misfornøyde men ikke tør å si det fordi de er redd for å sove på sofaen Kilde: du og TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #244 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, så da vet han ikke at du er et ludder. Forklarer spørsmålet ditt. Anonymkode: 10e8f...c15 Jeg skjønner at enkelte av dere har forkjærlighet for jomfruer på 18, men jeg kan vanskelig defineres som ludder, da jeg har kun hatt noen få partnere, inkludert min egen mann, i løpet av livet. Jeg er 42 år og traff mannen da jeg var 37. Av de syv jeg hadde før ham, var det to ekteskap, et kort samboerskap og et par korte forhold. Ingen ONS, fuckfriends eller lignende. Så forklar gjerne hvordan en kvinne som meg kan defineres som ludder. I hvilket samfunn - i Afghanistan? Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #245 Del Skrevet 3. januar 2023 Embla82 skrev (1 minutt siden): Damer med meninger er aggressive, menn med sine skråsikre meninger som de starter egne tråder om i kvinneforum derimot er engler sendt fra Gud for å belære oss stakkars luddere som ikke vet bedre. For å redde oss fra lykkelige ekteskap med menn som innerst inne er misfornøyde men ikke tør å si det fordi de er redd for å sove på sofaen Kilde: du og TS Samtidig som de puler på jomfruer og omvender dem til luddere, som deres likesinnede så forakter og hater. Skikkelige velgjørere, altså Anonymkode: f6cb2...3bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #246 Del Skrevet 3. januar 2023 Embla82 skrev (1 minutt siden): Damer med meninger er aggressive, Trenger ikke dra alle kvinner ned med deg. De fleste kvinner er søte og snille. 🙂 Anonymkode: 10e8f...c15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #247 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner at enkelte av dere har forkjærlighet for jomfruer på 18, men jeg kan vanskelig defineres som ludder, da jeg har kun hatt noen få partnere, inkludert min egen mann, i løpet av livet. Jeg er 42 år og traff mannen da jeg var 37. Av de syv jeg hadde før ham, var det to ekteskap, et kort samboerskap og et par korte forhold. Ingen ONS, fuckfriends eller lignende. Så forklar gjerne hvordan en kvinne som meg kan defineres som ludder. I hvilket samfunn - i Afghanistan? Anonymkode: f6cb2...3bf Mannen din giftet seg med et dydsmønster, ergo har han ikke noe i mot å være gift med et ludder... #kvinnfolkOgLogikk Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #248 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mannen din giftet seg med et dydsmønster, ergo har han ikke noe i mot å være gift med et ludder... #kvinnfolkOgLogikk Anonymkode: 10e8f...c15 Men han vet ikke om jeg er dydsmønster eller ludder, fordi han ikke vet mitt antall. Så hvordan kan du si at han hadde dumpet meg hvis mitt antall var høyere? Jeg er heller ikke noe dydsmønster, da jeg har hatt sex utenfor ekteskap og er veeeldig glad i utforskende sex. Anonymkode: f6cb2...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #249 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trenger ikke dra alle kvinner ned med deg. De fleste kvinner er søte og snille. 🙂 Anonymkode: 10e8f...c15 De fleste kvinner er selvstendige og verdifulle i seg selv. Vi er svært lite opptatt av å være SØTE. Det finnes for eksempel ingenting som er søtt med meg. Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #250 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men han vet ikke om jeg er dydsmønster eller ludder, fordi han ikke vet mitt antall. Så hvordan kan du si at han hadde dumpet meg hvis mitt antall var høyere? Jeg er heller ikke noe dydsmønster, da jeg har hatt sex utenfor ekteskap og er veeeldig glad i utforskende sex. Anonymkode: f6cb2...3bf Selvfølgelig vet han. Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #251 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste kvinner er selvstendige og verdifulle i seg selv. Vi er svært lite opptatt av å være SØTE. Det finnes for eksempel ingenting som er søtt med meg. Anonymkode: f6cb2...3bf Det tror jeg på. Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #252 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig vet han. Anonymkode: 10e8f...c15 Og HVORDAN vet han det? Forklar gjerne. Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #253 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tror jeg på. Anonymkode: 10e8f...c15 Akkurat. Og likevel er jeg gift, og du er singel. Så hva var poenget med å være "søt" og "deilig" igjen? Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #254 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og HVORDAN vet han det? Forklar gjerne. Anonymkode: f6cb2...3bf Menneskekjenner. Ikke alle menn er autister liksom. Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 3. januar 2023 #255 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trenger ikke dra alle kvinner ned med deg. De fleste kvinner er søte og snille. 🙂 Anonymkode: 10e8f...c15 Nå er jeg forvirret. Hadde inntrykk av at de fleste kvinner var luddere (uten at det er mulig å få noen som helst anslag på hva som utgjør et ludder). Er de fleste av oss søte og snille luddere, eller hvordan fungerer dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #256 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat. Og likevel er jeg gift, og du er singel. Så hva var poenget med å være "søt" og "deilig" igjen? Anonymkode: f6cb2...3bf Kjenner en svulmende sympati med mannen din. Det tiltross fro at jeg aldri har møtt han eller kjenner han. Anonymkode: 10e8f...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #257 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menneskekjenner. Ikke alle menn er autister liksom. Anonymkode: 10e8f...c15 Menneskekjenner? Interessant... Så damer som har hatt 10 partnere er vidt forskjellige fra dem som har hatt 15? Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #258 Del Skrevet 3. januar 2023 Embla82 skrev (Akkurat nå): Nå er jeg forvirret. Fort gjort. Anonymkode: 10e8f...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #259 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner en svulmende sympati med mannen din. Det tiltross fro at jeg aldri har møtt han eller kjenner han. Anonymkode: 10e8f...c15 Han trenger ikke sympati fra en singel mann som ikke klarer å etablere faste forhold. Han har kone, barn, god jobb, sammensveiset familie og mange venner. Anonymkode: f6cb2...3bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #260 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menneskekjenner? Interessant... Så damer som har hatt 10 partnere er vidt forskjellige fra dem som har hatt 15? Anonymkode: f6cb2...3bf Skal en større differanse enn det til for å være vidt forskjellig. Anonymkode: 10e8f...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå