AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Hva tenker dere om gutter/menn som går i skjørt og kjoler for damer? Er dette akseptabelt å bruke i offentlighet? Har prøvd skjørt en liten stund nå og har lyst til å bruke dette når jeg er ute også. Hvordan bør jeg evt style skjørt og kjoler når jeg er ute? Anonymkode: f8ed7...dd9 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Syns det er kult Styling kommer an på kroppsfasong og hvilke farger du kler. Du finner masse tips rundt dette på YouTube:) Anonymkode: 17162...79a 5
Hannah80 Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Harry Styles kan jeg gå med på kan være "kul" med skjørt. Men den vanlige mannen i gata som er kledd i kjole/skjørt syns jeg bare ser merkelig ut. 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Om det er for er motemagasin, eller ja, som Harry styles på bilder for album osv, ok. Ikke stor fan, men er jo ikke noe de går med i gata. Forsåvidt bedre med skjørt, kjole synes jeg alltid ser dårlig u på menn. I hverdagslivet synes jeg ikke det er fint i det hele tatt, og ser merkelig ut. Ikke stor fan i det hele tatt! Men folk får gjøre det de vil, man kommer jo i trøbbel av å være imot det nå om dagen Anonymkode: a33d8...da2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Syns det er kult Styling kommer an på kroppsfasong og hvilke farger du kler. Du finner masse tips rundt dette på YouTube:) Anonymkode: 17162...79a Fant dessverre ikke så mye tips om hvordan jeg kunne style det som gutt. Er det innenfor med miniskjørt o.l? Hva burde jeg ha på under evt? String? Burde jeg også bruke strømper nå når det er kaldt? Anonymkode: f8ed7...dd9 1
Kipling Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva tenker dere om gutter/menn som går i skjørt og kjoler for damer? Er dette akseptabelt å bruke i offentlighet? Har prøvd skjørt en liten stund nå og har lyst til å bruke dette når jeg er ute også. Hvordan bør jeg evt style skjørt og kjoler når jeg er ute? Anonymkode: f8ed7...dd9 Jeg ler av dem. Nei jeg syns ikke det er akseptabelt å bruke i offentlighet. 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Har vært hos en psykolog som gikk i skjørt, høyhælte støvletter, skikkelig feminin bluse. Sminket og øredobber. Han het «Arne» Var helt merkelig å se og må ærlig innrømme at det fokuset jeg skulle ha om meg selv ble satt litt på siden de første timene hos han. Anonymkode: 12bf5...9aa 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fant dessverre ikke så mye tips om hvordan jeg kunne style det som gutt. Er det innenfor med miniskjørt o.l? Hva burde jeg ha på under evt? String? Burde jeg også bruke strømper nå når det er kaldt? Anonymkode: f8ed7...dd9 Jeg bruker bestemortruse og shorts under skjørt fordi det er mest komfortabelt og tryggest men det var kanskje ikke det du ville høre for nå virker denne tråden plutselig mer som en sissy runketråd Anonymkode: 17162...79a 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Skrevet 2. januar 2023 Kipling skrev (6 minutter siden): Jeg ler av dem. Nei jeg syns ikke det er akseptabelt å bruke i offentlighet. Hvordan føles det å bidra til trakassering og den høye selvmordsstatestikken for menn? Anonymkode: 17162...79a 6
Kipling Skrevet 2. januar 2023 #12 Skrevet 2. januar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan føles det å bidra til trakassering og den høye selvmordsstatestikken for menn? Anonymkode: 17162...79a Det er ikke trakassering når du kler deg som en tulling og min naturlige respons er å begynne å le når jeg ser deg. Hvilken andel av mannlig selvmord er fordi de blir ledd av når de går i kjole? Tror det er rundt 0%. 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #13 Skrevet 2. januar 2023 Er du trans så kjør på. Er du en vanlig hetero mann så er det bare tåpelig og rett og slett pinlig! Anonymkode: de856...c49 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #14 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg bruker bestemortruse og shorts under skjørt fordi det er mest komfortabelt og tryggest men det var kanskje ikke det du ville høre for nå virker denne tråden plutselig mer som en sissy runketråd Anonymkode: 17162...79a Takk for svar. Er slike ting jeg ville høre jo. Tråden var ment for å finne ut hva dagens samfunn aksepterer eller ikke og som hjelp til hvordan jeg kan kle meg ute i offentligheten Anonymkode: f8ed7...dd9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #15 Skrevet 2. januar 2023 Amatørpsykologen i meg våkner, men ikke moralisten. Hver sin smak, men jeg undres hvorfor. Anonymkode: bbfdf...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #16 Skrevet 2. januar 2023 Jeg har brukt kjoler ute. Det går veldig bra om du ser ut som dame. Om du ser ut som en mann med kjole må du ut ifra å få oppmerksomhet. Jeg blir inn blant damene, Har også blitt sjekka opp. Lykke til. Anonymkode: 51080...950 2
Andro Skrevet 2. januar 2023 #17 Skrevet 2. januar 2023 Klart det er gangbart med skjørt og kjoler! 👗 Jeg vet ingenting om kjønnsuttrykket ditt - om du foretrekker det maskulint eller feminint. Ønsker du å understreke at du tross alt er mann, funker det maskulint tilbehør; grove sko, grov klokke osv. men om du ønsker en mer feminin stil er det de små tingene som teller - skjerf, sko, smykker etc. Du skal selvfølgelig bruke strømper / stillongs når det er kaldt. Jeg har en greie for menn i skjørt 😘 og majoriteten av menn i verden går da også i kjolelignende plagg eller skjørt, selv om det kalles sari, kaftan, abaya, kjortel, kilt osv. Er totalt for at alle går med de føler for, og forakter kjønnstereotypier. 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #18 Skrevet 2. januar 2023 Hadde jeg sett det ville jeg tenkt mitt. Tror ikke jeg er alene om det, blir altfor absurd. Anonymkode: 02a86...fb3 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #19 Skrevet 2. januar 2023 Er ein middelaldrande mann som og føler for å gå i kjole sjølv om jeg ikke er trans eller homo/bi. Er det OK? Anonymkode: a3b9d...c39 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #20 Skrevet 2. januar 2023 Andro skrev (32 minutter siden): Klart det er gangbart med skjørt og kjoler! 👗 Jeg vet ingenting om kjønnsuttrykket ditt - om du foretrekker det maskulint eller feminint. Ønsker du å understreke at du tross alt er mann, funker det maskulint tilbehør; grove sko, grov klokke osv. men om du ønsker en mer feminin stil er det de små tingene som teller - skjerf, sko, smykker etc. Du skal selvfølgelig bruke strømper / stillongs når det er kaldt. Jeg har en greie for menn i skjørt 😘 og majoriteten av menn i verden går da også i kjolelignende plagg eller skjørt, selv om det kalles sari, kaftan, abaya, kjortel, kilt osv. Er totalt for at alle går med de føler for, og forakter kjønnstereotypier. Ts her. Jeg foretrekker mer feminint uttrykk men til dagligdags bruker jeg oftest mer maskuline klær på grunn av dagens stereotypi. Prøver meg mer og mer på å tørre å vise en litt mer feminin side. Anonymkode: f8ed7...dd9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå