AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #41 Skrevet 8. januar 2023 12 minutter siden, Kipling said: Jo, det ser komisk ut. Hvorfor skal jeg holde igjen latteren når årsaken er at du har valgt å se ut som en klovn? Blir møtt med respekt og ingen som glor så alt er fint. Om du bryter ut i latter så er det ingen som forstår hvorfor du ler. Anonymkode: dbc64...c98
Kipling Skrevet 8. januar 2023 #42 Skrevet 8. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Blir møtt med respekt og ingen som glor så alt er fint. Om du bryter ut i latter så er det ingen som forstår hvorfor du ler. Anonymkode: dbc64...c98 Jo, det gjør de
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #43 Skrevet 8. januar 2023 Just now, Kipling said: Jo, det gjør de Rulln' inn a.. Anonymkode: dbc64...c98
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #44 Skrevet 8. januar 2023 Folk får gå i det dem vil så lenge de har aksept for at noen av oss synes det er rart. Anonymkode: c7b24...b1e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #45 Skrevet 8. januar 2023 Kipling skrev (1 time siden): Jo, det gjør de Det er deg de snakker om og ler av, barnslig og umoden mann, vær du sikker, folk snakker om deg. Anonymkode: cacee...c99 1
Kipling Skrevet 8. januar 2023 #46 Skrevet 8. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er deg de snakker om og ler av, barnslig og umoden mann, vær du sikker, folk snakker om deg. Anonymkode: cacee...c99 😁
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #47 Skrevet 9. januar 2023 Kan ikke menn fortsatt være menn og kle seg som menn, så kan kvinner kle seg som kvinner??? Snart så normalen blir sett på som unormalt. Kan verden stoppe opp litt snart og forstå at det faktisk er forskjell på kjønn? Jeg er så lei av at alt skal sees på som "normalt" og forventes at alle skal akseptere alt som er idiotisk og ulogisk! Anonymkode: 0c24d...ac4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #48 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke menn fortsatt være menn og kle seg som menn, så kan kvinner kle seg som kvinner??? Snart så normalen blir sett på som unormalt. Kan verden stoppe opp litt snart og forstå at det faktisk er forskjell på kjønn? Jeg er så lei av at alt skal sees på som "normalt" og forventes at alle skal akseptere alt som er idiotisk og ulogisk! Anonymkode: 0c24d...ac4 Hvordan skal kvinner kle seg som kviner meder du? Er det kjole og skjørt du mener som er det, eller kan dem hapå dress med skjorte og slips Anonymkode: 585a2...c75
Morpheus Skrevet 9. januar 2023 #49 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan skal kvinner kle seg som kviner meder du? Er det kjole og skjørt du mener som er det, eller kan dem hapå dress med skjorte og slips Anonymkode: 585a2...c75 Da transer jo kvinner på samme måte som om menn skulle gå med høyhælte sko i mitt hode. Det er lite feminint med kvinner i dress og slips. Jeg er hetro, og faller for feminine kvinner. Som kvinner som faller for maskuline menn. Det er en smaksak, og noen faller kanskje for de som er et sted i mellom.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. januar 2023 #50 Skrevet 9. januar 2023 Nylonstrømper er vel ikke noe man går i for å varme seg - da bruker vel både menn og kvinner stillongs? Evt. ullstrømpebukser. Menn kan så klart gå i hva de vil, de, akkurat som kvinner. Men synes jeg det er fint med nylonstrømper på menn? Nei.
TheHairyToothfairy Skrevet 9. januar 2023 #51 Skrevet 9. januar 2023 Kipling skrev (På 3.1.2023 den 19.58): Nei, hadde jeg sett deg i garderoben på et treningssenter på vei til å ta av eller på deg nylonstrømper hadde de hørt latteren min ut til resepsjonen. Hvorfor det? Trives du best med å være mobberen? 1
Kipling Skrevet 9. januar 2023 #52 Skrevet 9. januar 2023 13 minutter siden, TheHairyToothfairy said: Hvorfor det? Trives du best med å være mobberen? Det er ikke mobbing å le av noen som har kledd seg som en klovn, når det er min spontane reaksjon på å se noe absurd.
TheHairyToothfairy Skrevet 9. januar 2023 #53 Skrevet 9. januar 2023 Kipling skrev (2 minutter siden): Det er ikke mobbing å le av noen som har kledd seg som en klovn, når det er min spontane reaksjon på å se noe absurd. Jo, det er akkurat det det er. Du kunne ikke truffet spikeren mer på hodet. Klovnen i dette scenariet er deg. Tenk litt på det. 1
Kipling Skrevet 9. januar 2023 #54 Skrevet 9. januar 2023 Just now, TheHairyToothfairy said: Jo, det er akkurat det det er. Du kunne ikke truffet spikeren mer på hodet. Klovnen i dette scenariet er deg. Tenk litt på det. Det er ikke jeg som har på meg nylonstrømper, så nei 😆
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #55 Skrevet 9. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Jo, det er akkurat det det er. Du kunne ikke truffet spikeren mer på hodet. Klovnen i dette scenariet er deg. Tenk litt på det. enig ☺️han er totalt i fornektelse 😂 Anonymkode: cacee...c99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå