Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke kvinner flest som mener dette, mest menn som ønsker å se andre menn i dette? 

Anonymkode: d6a98...ac9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (3 timer siden):

Nei, hadde jeg sett deg i garderoben på et treningssenter på vei til å ta av eller på deg nylonstrømper hadde de hørt latteren min ut til resepsjonen.

Så umodent og lite tolerant av deg.

Anonymkode: cacee...c99

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Så umodent og lite tolerant av deg.

Hva er umodent eller lite tolerant av å le når jeg ser noen som ser absurde ut?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende man får den reaksjonen man vanligvis får hvis menn pynter seg med typiske dameklær og blir sett på som transvesitt. Enten det er nylonstrømper, høyhælte sko eller kjole. 

Blir litt anderledes hvis man av går i typiske manneklær, og bruker tynn damesteømpebukse under av praktiske årsaker i stedet for vanlig varm strømpebukse for menn, fordi det blir for varmt. Da er det jo ingen som ser det, og ingen får jo brydd seg.

Atleter, i militæret og ekspedisbonsfolk bruker jo tynn damestrømpebukse under for å forhindre gnissing av lår, og for å unngå gnagsår på foten mm. Det er ikke for å dolle seg opp i dameklær. 

Anonymkode: 7afa4...7bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan jo hende man får den reaksjonen man vanligvis får hvis menn pynter seg med typiske dameklær og blir sett på som transvesitt. Enten det er nylonstrømper, høyhælte sko eller kjole. 

Blir litt anderledes hvis man av går i typiske manneklær, og bruker tynn damesteømpebukse under av praktiske årsaker i stedet for vanlig varm strømpebukse for menn, fordi det blir for varmt. Da er det jo ingen som ser det, og ingen får jo brydd seg.

Atleter, i militæret og ekspedisbonsfolk bruker jo tynn damestrømpebukse under for å forhindre gnissing av lår, og for å unngå gnagsår på foten mm. Det er ikke for å dolle seg opp i dameklær. 

Vi brukte to par tennissokker i militæret, og da jeg jeg drev med lagidrett, for å hindre gnagsår. Brukte aldri nylonstrømpebukser, annet enn til å pusse militærstøvlene.

Anonymkode: d6a98...ac9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (23 timer siden):

Det er ikke pent å le av mennesker

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke pent å le av mennesker

Det er ikke pent med menn i nylonstrømper heller.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (23 timer siden):

Det er umodent og lite tolerant og synes at et klesplagg på et annet menneske er absurd. Og le av noe som er absurd er i utgangspunktet ikke umodent eller lite tolerant, men du kan kanskje holde deg hjemme og se absurde komedier og le? Du kan jo umulig ha vært mye i garderober uansett.. eller står du konstant og ler så de hører deg i resepsjonen og ser på treningen av magemusklene i garderoben som selve treningen? 

Anonymkode: 545f3...638

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er umodent og lite tolerant og synes at et klesplagg på et annet menneske er absurd. Og le av noe som er absurd er i utgangspunktet ikke umodent eller lite tolerant, men du kan kanskje holde deg hjemme og se absurde komedier og le? Du kan jo umulig ha vært mye i garderober uansett.. eller står du konstant og ler så de hører deg i resepsjonen og ser på treningen av magemusklene i garderoben som selve treningen? 

Anonymkode: 545f3...638

Det er ikke min skyld at det ser absurd ut. Slutt å kle deg som en klovn, så slipper du å høre latteren min.

Joda jeg er i garderober ganske ofte, men det er herregarderober jeg er i så jeg ser ikke akkurat mye nylonstrømper der, så mageworkouten pleier å være diverse varianter av crunches og planke.

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (På 4.1.2023 den 22.44):

Det er ikke min skyld at det ser absurd ut. Slutt å kle deg som en klovn, så slipper du å høre latteren min.

Joda jeg er i garderober ganske ofte, men det er herregarderober jeg er i så jeg ser ikke akkurat mye nylonstrømper der, så mageworkouten pleier å være diverse varianter av crunches og planke.

Du høres ut som spesielt menneske, enten det eller så prøver du å virke kul, tenker du skal gå noen runder med deg selv, se deg selv i speilet, er du 16 år så skjønner, da modnes du etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nylonstrømper brukes flittig av teltere og turfolk som går «hiking» over flere dager helt uavhengig av kjønn. Nå forstår jeg at denne tråden sikter til transseksuelle og metroseksuelle menn, typ nylonstrømpebukser på fest, men akkurat nylonstrømper er et supert turplagg! 
Har prøvd det aller, aller meste for å forhindre friksjon og gnagsår uten hell. Dobbelt lag nylonstrømper + ullsokk i fjellskoene mine løste problemet 99%. 
Gikk Besseggen ifjor uten så mye som tilløp til gnagsår… Nylon er konge! 

Hvorfor skriver jeg dette? Fordi praktikaliteten et plagg tilbyr også spiller inn i valg. Hvem hadde vel trodd at turfolk skjulte en slik hemmelighet, lol. Skal vedde på at også Lars Monsen har prøvd dette tjuvtrikset ved en eller annen anledning :o 

Anonymkode: 41971...8db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det går fint.

Anonymkode: 0b5f8...bda

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du høres ut som spesielt menneske, enten det eller så prøver du å virke kul, tenker du skal gå noen runder med deg selv, se deg selv i speilet, er du 16 år så skjønner, da modnes du etterhvert.

Hvorfor skulle jeg hatt noe ønske om å ikke le av folk som bevisst velger å se latterlige ut?

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (3 timer siden):

Hvorfor skulle jeg hatt noe ønske om å ikke le av folk som bevisst velger å se latterlige ut?

Du fremstår som umoden og tåpelig

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du fremstår som umoden og tåpelig

Ikke like tåpelig som en mann i kvinneklær. 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Tror du heller bør bruke en vanlig strømpebukse for menn. Det å gå med tynn damestrømpebukse er kanskje noe folk tenker over inntil videre?

548_533945248.jpg

AnonymBruker
Skrevet
On 1/3/2023 at 7:58 PM, Kipling said:

Nei, hadde jeg sett deg i garderoben på et treningssenter på vei til å ta av eller på deg nylonstrømper hadde de hørt latteren min ut til resepsjonen.

Jeg trener i treningsbh, løs topp og joggebukser og ingen som ler av det :)

Anonymkode: dbc64...c98

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trener i treningsbh, løs topp og joggebukser og ingen som ler av det :)

Allright antrekk det hvis du er en kvinne. Hvis du er en mann derimot så er det rimelig lattis. Og jo, folk ler av deg bak ryggen din.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Kipling said:

Allright antrekk det hvis du er en kvinne. Hvis du er en mann derimot så er det rimelig lattis. Og jo, folk ler av deg bak ryggen din.

Ingen grunn til å le selvom en mann går i et slikt antrekk :dragqueen:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen grunn til å le selvom en mann går i et slikt antrekk :dragqueen:

Jo, det ser komisk ut. Hvorfor skal jeg holde igjen latteren når årsaken er at du har valgt å se ut som en klovn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...