Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser her inne at mange damer mener menn kan bruke nylonstrømper, at det ikke spiller noen rolle, strømper et for føtter liksom.Er vi virkelig kommet så langt at det åpnes opp et større rom for mannen.

Anonymkode: cacee...c99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: 8a99f...1d6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 6dd0c...ce0

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Selvsagt kan menn kle seg i hva de vil, men det hadde vært helt uaktuelt å date en mann som bruker nylonstrømper.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel det samme om strømpebuksa er laget av ull, bomull, fleece eller nylon. Det brukes jo under buksa som et isolerende plagg nå i den kalde årstiden og ingen ser det. 

Anonymkode: 7afa4...7bc

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Leser her inne at mange damer mener menn kan bruke nylonstrømper, at det ikke spiller noen rolle, strømper et for føtter liksom.Er vi virkelig kommet så langt at det åpnes opp et større rom for mannen.

Selvfølgelig kan menn bruke nylonstrømper, hallo- vi lever i 2023! Bruk det du føler deg vel i :) 

Vil anbefale deg å barbere bena om du har tenkt å bruke tynne nylonstrømper der bena synes. Masse lange hår innenfor tynne nylonstrømper er ikke pent, uansett om det er dame eller mann.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Vantage skrev (1 time siden):

Selvfølgelig kan menn bruke nylonstrømper, hallo- vi lever i 2023! Bruk det du føler deg vel i :) 

Vil anbefale deg å barbere bena om du har tenkt å bruke tynne nylonstrømper der bena synes. Masse lange hår innenfor tynne nylonstrømper er ikke pent, uansett om det er dame eller mann.

Går jevnlig til brasiliansk og voksing av legger lår, har lite hårvekst generelt, så er glatt året rundt, med unntak av 1 uke hvor hårene må vokse slik de kan vokses igjen😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 8b9c2...a3d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei

Anonymkode: 6dd0c...ce0

Jo.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nylonstrømper er for damer.

Menn bruker superundertøy, stillongs e.l.

Anonymkode: f6da5...453

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Menn kan gå i kjoler også.

Anonymkode: 585a2...c75

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann kan gå i akkurat hva han vil, jeg hverken sier noe eller bryr meg nevneverdig. Men mannen jeg dater ønsker jeg ikke at skal kle seg feminint, da går jeg videre. 

Anonymkode: d2f0b...b0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nylonstrømper er for damer.

Menn bruker superundertøy, stillongs e.l.

Anonymkode: f6da5...453

Hørtes bare trist og kjedelig ut😢

Skrevet

Brukt nylonstrømpe mange ganger. Andre dameklær og. Er mye bedre og stiligere utvalg i dameklær. Og kjole er faktisk veldig behagelig å bruke :) 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Går jevnlig til brasiliansk og voksing av legger lår, har lite hårvekst generelt, så er glatt året rundt, med unntak av 1 uke hvor hårene må vokse slik de kan vokses igjen😁

Da har du vel kommet ganske langt, burde ikke være noe problem for deg å bruke nylonstrømper heller da? ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Vantage skrev (6 timer siden):

Da har du vel kommet ganske langt, burde ikke være noe problem for deg å bruke nylonstrømper heller da? ;) 

Jo den sitter faktisk langt inne🙂jeg bruker det mye hjemme og liker best denne typen strømper, føles mye bedre både i sko og uten, har lyst å bruke det til vanlig men har liksom ikke turt, redd for hva andre vil si, ser her nå at jeg bare skal gjør det jeg føler for😁

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre menn bruker, men ville tenkt at samboeren hadde tørna dersom han hadde begynt med det. Jeg tenker drag queens når jeg tenker menn med strømper. Har lest noen menn her velger mellom å gå barføtt når de er på besøk, eller å bruke nylonstrømpebukse. Er vel bra for de som ikke tåler se andres nakne føtter? Aldri lest at noen bruker strømper.

• Liker 2
Skrevet

Klart du kan gå med nylonstrømper. Du kan gå med akkurat det du vil og som du føler deg fin i, eller synes er behagelig.

Skrevet

Hadde jeg begynt å bruke det, så hadde jeg nok blitt singel ganske fort, men folk må da kunne gjøre som de vil

Skrevet

Nei, hadde jeg sett deg i garderoben på et treningssenter på vei til å ta av eller på deg nylonstrømper hadde de hørt latteren min ut til resepsjonen.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...