Gå til innhold

Avhiendha kutter ned på snus


Aviendha

Anbefalte innlegg

Snust i mange år, og det er kun når jeg sover eller spiser at det ikke ligger en snus under leppa. 

Aldri prøvd å slutte "på ekte" før, men gikk en tre-fire dager uten snus for noen år siden. 

Liker ikke å mislykkes, så derav tittelen.  Har heller ikke fortalt noen at jeg prøver å kutte ned/slutte/whatevs

Status akkurat nå er 3 timer uten.  Har lastet ned Slutta-appen og har tilgang på nikotinfri snus. 

Et lite tankestreif - hvorfor kan ikke snusprodusentene lage nikotinfri snus med samme smak som de vanlige?  Jeg liker i alle fall å innbille meg at det er smaken jeg er avhengig av, og kjenner jeg savner den allerede. Nikotinfrisnusen er fæl. 

Spent på når abstinensene kicker inn. Har hørt så mye forskjellig, noen har få plager, andre blir rene monstre...

Flere som prøver å slutte med snus? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det så fort i svingene at jeg ikke kan stave mitt eget brukernavn 🙃

Noen som vet om man kan endre tittel på dagbok/innlegg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli gravid var min store motivasjon 😅 snuste i mange år, men slutta på dagen da jeg fikk to streker. 

Den fysiske avhengigheten gikk over etter max to ukers tid, hvor kanskje to dager midt inni der var ekstremt harde. Jeg kjenner at jeg er psykisk avhengig og gleder meg til ungen er født/ferdig ammet så jeg kan fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært svimmel i hele dag. Nærmer meg 24 timer.  Begynner på jobb på onsdag, spent på om jeg holder til da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...