Skorpion91 Skrevet 1. januar 2023 #1 Del Skrevet 1. januar 2023 Hva er dine beste tips for hjemmetrening med begrenset plass? Noen spesielle kanaler på youtube? Apper? Personer på Instagram? Bøker? Andre ting? Jeg trenge inspirasjon 😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Del Skrevet 2. januar 2023 Cathrine Collins har masse fint på instagram. Pia Seeberg har fast online trening du kan følge med online timer. Anonymkode: 10ddc...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg liker en bok som heter «Styrketrening for kvinner». Øvelsene er delt opp i flere nivåer. Hver varer i 6-8 uker. 3 ganger i uken. Det er tegninger som forklarer hvilke muskler de forskjellige øvelsene er for. Jeg liker også voksenballett «Absolute beginner» av Ballet Misfit på youtube. Etter «Absolute beginner» kommer «Beginner», men jeg har ikke rukket dit ennå. Anonymkode: 2d5ba...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Del Skrevet 3. januar 2023 Boken jeg nevnte er utgitt av de som gir ut bladet iForm. Anonymkode: 2d5ba...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå