AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Del Skrevet 1. januar 2023 Hei😊 Jeg skal bo på hotell i Oslo sentrum ca tre uker. Og lurer på om noen kan anbefale take away for en sensibel mage🫣må være så glutenfritt som mulig, ellers er det meste greit. Men har ibs og opptatt av god hygiene på serveringssted. Prøvde en gang Leon(tror det var navnet) men likte ikke maten der. Ikke så nøye hvor i Oslo; satser på Foodora levering. Anonymkode: 03154...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 1. januar 2023 #2 Del Skrevet 1. januar 2023 God pokebowl på Oslo streetfood Palett holder til i samme området  Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 1. januar 2023 #3 Del Skrevet 1. januar 2023 LETT , finnes bl a i Bogstadveien og i kjelleren på Steen & Strøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Del Skrevet 1. januar 2023 Begge stedene har spennende menyer; måtte google og sjekke litt🤞 Anonymkode: 03154...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei😊 Jeg skal bo på hotell i Oslo sentrum ca tre uker. Og lurer på om noen kan anbefale take away for en sensibel mage🫣må være så glutenfritt som mulig, ellers er det meste greit. Men har ibs og opptatt av god hygiene på serveringssted. Prøvde en gang Leon(tror det var navnet) men likte ikke maten der. Ikke så nøye hvor i Oslo; satser på Foodora levering. Anonymkode: 03154...f12 Om du er åpen for plantebasert vil jeg varmt anbefale 👇😊 https://cultivatefood.no/wp-content/uploads/2022/11/MENY_CF_WEB_3.pdf Anonymkode: e660b...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 3. januar 2023 #6 Del Skrevet 3. januar 2023 Må det være tilgjengelig på Foodora/Wolt? Siden hotellet er i sentrum så kan det jo være et alternativ å dra ut til steder i nærheten. Hvor ligger hotellet? Typisk god og sunn mat er jo sushi — her finner du mange gode alternativer på appene. Ellers har flere steder gode poke bowls, som Pacific Poke 🤩 Ellers er jo Ramen/Pho veldig sunt og godt. Vil på det varmeste anbefale Koie Ramen og Hrimnir Ramen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #7 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg er også på sushi.  Anonymkode: bbfcd...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #8 Del Skrevet 3. januar 2023 Ts her; liker ikke sushi🤢Skal bo nærme slottet. Kan hente maten, trenger ikke bruke foodora. Har aldri brukt foodora før; innbiller meg at det muligens er best å hente selv. Anonymkode: 03154...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå