AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Macro skrev (2 minutter siden): Wild guess men jeg tipper januar. 😂😂😂 Anonymkode: 91908...e7e 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 I dag. Har fått haugevis med e-poster om at januarsalget har startet.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Januar salget starter vel i januar. Etter romjulssalg og førjulssalg 😅 noen startet i dag, men mange venter. Feks vil mange vente til etter fristen for bytting av julegaver har gått ut, kjipt og få nytt lager av varer som er solgt ut. Noen har knapt salg. Kanskje du bør søke litt om du er på jakt etter noe spesielt? Anonymkode: 93619...f9f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Må kjøpe en ny bærbar PC, og ser at Power.no har bare "januar kupp" og elkjøp har utvalgte januar kjøp eller noe greier. Håper ikke det bare er januar salget.. Anonymkode: 9fbd3...314
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Må kjøpe en ny bærbar PC, og ser at Power.no har bare "januar kupp" og elkjøp har utvalgte januar kjøp eller noe greier. Håper ikke det bare er januar salget.. Anonymkode: 9fbd3...314 Pleier det og være noe spesielt januar salg på sånt? Kjøper sånne ting på black week/friday. Er vel mer sesongvarer som skal ut i januar. Men tilbud har de jo hele tiden, sett opp det du vil ha på ønskelister så får du varsel. Anonymkode: 93619...f9f
Beneath the Moon Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 1. januar på nett. 2. januar i fysisk butikk. 1
Macro Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Må kjøpe en ny bærbar PC, og ser at Power.no har bare "januar kupp" og elkjøp har utvalgte januar kjøp eller noe greier. Håper ikke det bare er januar salget.. Anonymkode: 9fbd3...314 Vært innom komplett? De er mye bedre å forholde seg til i etterkant om det skulle være noe og har ofte tilbud året rundt. 1
Millimani Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 Varierer sikkert fra butikk til butikk, men første uka i januar starter det vel på løpende bånd
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 Januarsalget eksisterer vel ikke i samme grad som det gjorde før. Nå er det større kamp om kundene og kampanje på kampanje hele året. Så de virkelig gode kuppene er ikke så lett å finne lenger. Anonymkode: 86901...2b8 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #13 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Januarsalget eksisterer vel ikke i samme grad som det gjorde før. Nå er det større kamp om kundene og kampanje på kampanje hele året. Så de virkelig gode kuppene er ikke så lett å finne lenger. Anonymkode: 86901...2b8 Sant nok men har inntrykk av at det lønner seg å kjøpe vinterklær nå som det blir satt ned. Hvis man trenger noe tio neste vinter. Ja også julepynt da. Anonymkode: 2f8bd...4a9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #14 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sant nok men har inntrykk av at det lønner seg å kjøpe vinterklær nå som det blir satt ned. Hvis man trenger noe tio neste vinter. Ja også julepynt da. Anonymkode: 2f8bd...4a9 Jeg kjøper det meste av yttertøy og sko til ungene en sesong før det trengs jeg og sparer mye på det. Men erfaringsmessig er det lurere å kjøpe før jul. Når klesbutikkene har kjørt kampanjer, 25-40%, hele høsten, så begynner det å bli utplukket etter jul, så flaks om man finner den størrelsen man trenger. Anonymkode: 86901...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #15 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sant nok men har inntrykk av at det lønner seg å kjøpe vinterklær nå som det blir satt ned. Hvis man trenger noe tio neste vinter. Ja også julepynt da. Anonymkode: 2f8bd...4a9 Ja, sesongvarer butikkene må bli kvitt for og få plass til nye varer. Ellers er vel « januarsalget» erstattet med blackwek for generelle kupp, det du ser nå er de samme som skjer i slutten av juli da butikkene priser ned sommerklær for og få plass til vinterklær, og hagestell for og få plass til julepynt osv. Anonymkode: 93619...f9f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #16 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjøper det meste av yttertøy og sko til ungene en sesong før det trengs jeg og sparer mye på det. Men erfaringsmessig er det lurere å kjøpe før jul. Når klesbutikkene har kjørt kampanjer, 25-40%, hele høsten, så begynner det å bli utplukket etter jul, så flaks om man finner den størrelsen man trenger. Anonymkode: 86901...2b8 😅 sant, vi blir utsolgt for myyye før jul ( som selvsagt er planen ) også kommer det folk i januar og skal ha årets nye jakke de har sett seg ut på salg. Sorry, tomt. Har egentlig ikke hatt « januarsalg» sånn det var siden 90- tallet 🤔 Anonymkode: 93619...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #17 Skrevet 1. januar 2023 Macro skrev (22 minutter siden): Vært innom komplett? De er mye bedre å forholde seg til i etterkant om det skulle være noe og har ofte tilbud året rundt. Ja, vært innom men synes de er altfor dyr i forhold til andre nettbutikker.. Anonymkode: 9fbd3...314
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #18 Skrevet 2. januar 2023 Har god peiling på det jeg pleier å handle inn av dagligvarer, sånn prismessig de siste 10 årene. Gjør gode tilbud av og til, men det var langt flere gode tilbud for 1+ år siden. Når det gjelder de aller fleste varer jeg kjøper, så sjekker jeg selvsagt ut prishistorikken siden varen kom til Norge. Anonymkode: 34136...8be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå