AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Jeg har nå nylig fått sydd en grå flott vinter samekofte. Det eneste problemet er at jeg ikke har skaller eller kommager. Koften skal brukes 2 ganger i neste uke, og jeg rekker ikke å skaffe tradisjonelle samiske sko. Ser samekofte og joggesko veldig rart ut? Eller er det noe jeg kan gå i? Anonymkode: bbf15...3fe
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Har du sjekka på finn.no i ditt område? Jeg har sett selskinnstøvler på vanlige skobutikker også (men skal sies at jeg bor i nord så vet ikke hvordan det er sørpå). Joggesko blir nok rart. Anonymkode: 8386d...745
Fireflies Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Vanskelig å si ettersom jeg ikke har noen egen erfaring med samekofter, men jeg ville ikke gått med joggesko til for eksempel bunad. Jeg ville nok forsøkt å skaffet noen pensko eller noe som passer til, med mindre du kan gjøre AB ovenfor foreslår og titte på finn.no for kjøp/leie eller lån.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Kvifor ligg dette på religionsforumet? Finst det ikkje eit eige forum for klær og slikt? Anonymkode: ba608...3f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå