Gå til innhold

Vil ikke ha barn, adoptere bort!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke adoptere bort barnet uten at far samtidig adopterer bort barnet. Fedre er ofte overraskende uvillige til dette, selv om de ikke er så interessert i barnet. Så hvis bare du vil adoptere bort barnet blir det enten sendt for å bo hos far, eller så blir det fosterbarn. Tror du noe av dette er bra for barnet? 

Anonymkode: 3bd4c...915

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heldig! Barn er forskjellige min datter er som 8 barnehage barn til sammen 😅 drittlett vil jeg ikke tro det var, da lyver du til deg selv 😊 Jeg vil adoptere fordi jeg ikke ønsket meg barn for det første. 

Anonymkode: 51c20...ede

Nei, det var lett. Har aldri tenkt at det var tungt eller slitsomt. Og da inkluderer det barn med adhd. Null problem

Anonymkode: d218f...216

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler meg lurt! Og utnyttet. Eksen ville gifte seg med meg, ha barn og skape en familie. Hadde først ikke lyst på barn, men så ble jeg gravid han overtale meg for å beholde så vi kunne starte på familielivet. Vi hadde kjøpt oss hus + bil og ventet barn, sparte til bryllup etter fødselen. Men sånn ble det aldri...

Da barnet kom til verden innså han selv hvor hardt det var den første tiden så han forlot oss. Han ville ikke ha noe med barnet å gjøre og jeg endte opp som 100% alene mor. 😟

Da jeg opprinnelig er ifra et annet land hadde jeg ikke familie i nærheten så jeg var alene som var hardt. Nå er barnet 2+ og i trasse alderen som man kaller det! Hun slår seg vrang og får ofte sinne utbrudd, jeg vet det er en fase som alle foreldre må gå gjennom, men jeg er så utslitt og orker ikke mer. 

Jeg elsker barnet mitt men har lyst til å adoptere barnet. 😞 så jeg endelig kan leve det livet jeg hadde lyst på.

er det dumt av meg å tenke slik? Jeg vet jeg høres ut som en veldig dårlig mor som tenker slik. Jeg vil bare vekk ifra henne men samtidig ønsker jeg barnet et godt liv. Barnet er omtenksom smart og har en sterk vilje stryke som gjør ting enda vanskeligere. 

Anonymkode: 51c20...ede

Alle har det sånn innimellom. Man må ta seg litt inn og feks levere tidlig eller hente litt seint i barnehagen for å få luftet hodet litt. Alt blir bedre når barnet blir større. Hold ut. 

Anonymkode: 9badd...4cb

Skrevet

Du er ikke så sliten at du er deprimert da? Når jeg er deprimert så kan jeg få tanker om at jeg ikke vil være mor til ungene. Jeg er kun samværsforelder da, men de er veldig krevende. Han ene har ADHD og jeg er psykisk syk. I går telte jeg ned timene til de skulle tilbake til faren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...