AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Del Skrevet 1. januar 2023 Vært fast på studio 3 års tid nå. Men begynner gå lei. Det er et lite studio, å merker at motivasjonen er dårlig. Sikkert pga. lite variasjon/utstyr der. Vurdere heller gå over til walkingpad og øvelser hjemme. Jeg driver en del med kondisjon på studio fra før, trives med det egentlig. Samt enkel styrketrening. Men det er jo så mange fine tips fra insta, apper osv. så mye av det kan vel gjøres hjemmefra egentlig. Studio koster jo 500 kr. mnd., 550 kr. hvis jeg bytter. Da må jeg ev. kjøre dit. Å da vet jeg at jeg fort kan falle av. Der jeg er nå kan jeg gå til. Så... Erfaring med å gå fra studio til hjemmetrening? Ev. erfaring med walkingpad? Anonymkode: d35b2...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Del Skrevet 4. januar 2023 Jeg har en som er max 10 km/t, den kan brukes til å gå eller jogge lett, så det er greit alternativ til de dagene man ikke orker max trening, men kan ikke erstatte treningsstudio. Anonymkode: fe120...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Del Skrevet 5. januar 2023 Det er mange tråder her om walkingpad om du søker. Jeg har en walkingpad, av typen som har max-hastighet på 12 km/h. Den er helt grei til rolige løpeturer. Men: jeg ville ikke brukt den til løping i et tempo som gjør deg sliten. Det er ikke sikkerhets-bøyler på sidene, båndet er smalt, og om man blir sliten, begynner man å vingle og har lettere får å tråkke feil og miste balansen. Så jeg bruker min kun til helt rolige turer. Så har jeg en skikkelig mølle i kjelleren til faktisk trening. Walkingpaden er mer til restitusjonstrening/rolige "langturer". Anonymkode: 7d837...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 5. januar 2023 #4 Del Skrevet 5. januar 2023 https://www.google.com/search?q=site%3Aforum.kvinneguiden.no+walkingpad&oq=site%3Aforum.kvinneguiden.no+walkingpad&aqs=edge..69i57j69i58.7399j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Del Skrevet 5. januar 2023 Tja, hvis formålet er å gå egner den seg godt. Den egner seg dårlig til løping synes jeg. Kan ikke ha stigning på den, og får litt vondt i beina av å gå så flatt. Den er også veldig smal, litt skuffa egentlig Anonymkode: 62f3d...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Del Skrevet 5. januar 2023 Noen som har link til en walkingpad de anbefaler? Anonymkode: 05331...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #7 Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg har walkingpad som kun går opp til 6 km/ timen men jeg har erstattet den med treningsstudioet. Det er god trening i å gå også. . Jeg har walkingpad C2 i hvit farge. Vaskemaskinen bråker mer enn walkingpaden. Den er veldig stillegående. Jeg og samboeren er veldig fornøyde 😊 Anonymkode: 07ff2...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #8 Del Skrevet 7. januar 2023 On 1/5/2023 at 9:53 AM, AnonymBruker said: Det er mange tråder her om walkingpad om du søker. Jeg har en walkingpad, av typen som har max-hastighet på 12 km/h. Den er helt grei til rolige løpeturer. Men: jeg ville ikke brukt den til løping i et tempo som gjør deg sliten. Det er ikke sikkerhets-bøyler på sidene, båndet er smalt, og om man blir sliten, begynner man å vingle og har lettere får å tråkke feil og miste balansen. Så jeg bruker min kun til helt rolige turer. Så har jeg en skikkelig mølle i kjelleren til faktisk trening. Walkingpaden er mer til restitusjonstrening/rolige "langturer". Anonymkode: 7d837...147 Jeg er nesten glad for at jeg kjøpte en med kun tempo opp til 6 km I timen for båndet egner seg best til å gå på. Er man sliten eller løper så mister man lett fokus på hvor man tråkker og kan tråkke av båndet. Den er helt perfekt til å gå på synes jeg. Ville ikke vært foruten walkingpaden i hus. 😊 Anonymkode: 07ff2...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Del Skrevet 8. januar 2023 Tusen takk for alle svar! Jeg er så usikker. De koster jo litt. Så føler jeg må velge enten eller. Har også liten leilighet, men denne ser jo såpass lett ut som de skriver (sett litt videoer). Jeg får bare brukt studio akkurat nå annenhver uke, så blir veldig intensivt den uken jeg er der. Som kan gjøre at jeg går litt lei studio. Har heller ingen andre mål enn å holde meg nogen lunde der jeg er nå. Å tenker at det vil jeg kanskje klare med en slik og hjemmetrening/øvelser med egen kroppsvekt. Så det positive er jo at jeg nok hadde gått på denne den uken jeg ikke får vært på studioet også, studioet føles litt som en MÅ aktivitet nå, å litt kjedelig. Jeg har også en tenåring som kunne brukt den. Anonymkode: d35b2...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #10 Del Skrevet 10. januar 2023 On 1/8/2023 at 9:33 AM, AnonymBruker said: Tusen takk for alle svar! Jeg er så usikker. De koster jo litt. Så føler jeg må velge enten eller. Har også liten leilighet, men denne ser jo såpass lett ut som de skriver (sett litt videoer). Jeg får bare brukt studio akkurat nå annenhver uke, så blir veldig intensivt den uken jeg er der. Som kan gjøre at jeg går litt lei studio. Har heller ingen andre mål enn å holde meg nogen lunde der jeg er nå. Å tenker at det vil jeg kanskje klare med en slik og hjemmetrening/øvelser med egen kroppsvekt. Så det positive er jo at jeg nok hadde gått på denne den uken jeg ikke får vært på studioet også, studioet føles litt som en MÅ aktivitet nå, å litt kjedelig. Jeg har også en tenåring som kunne brukt den. Anonymkode: d35b2...482 Walkingpad C2 er veldig lett, og stillegående og kan fint brukes i små leiligheter. Jeg fikk den plassert utenfor døren av postbudet. Den var lett å pakke ut og håndtere den er ferdig montert og det er bare å koble på ledning og så er den klar til bruk. Denne går kun opp til 6 km I timen. Jeg har vært aktiv løper før, men jeg ble så mye skadet og syk da jeg holdt på at jeg har funnet ut at det beste for meg er å gå mange kilometere på walkingpad istedet for løping og hard trening. Jeg har troen på at det er sunt å gå på walkingpad. Ja, de koster litt. Jeg fikk min til ca 4600 kr og da var frakt inkludert. Jeg valgte walkingpad c2 for den er billigere enn mange av de andre. Og jeg kom fram til at jeg trenger ikke høyere hastighet for det er så lett å tråkke av rullebåndet hvis farten er for stor. Men med fart på ca 3 til 6 km I timen så fungerer dette bra . Min samboer var først kritisk til dette men nå elsker han den. 😊 Lykke til med det valg du måtte ta ❤️🥰 Anonymkode: 07ff2...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #11 Del Skrevet 20. februar Har walkingpad a1. Den kan lett brettes frem og tilbake siden jeg bruker den til å gå på mens jeg har hjemmekontor. Den er raskest på 6km/t. Passer til folk som ikke har stor plass. Anonymkode: 70dec...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 20. februar #12 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 11.40): Vært fast på studio 3 års tid nå. Men begynner gå lei. Det er et lite studio, å merker at motivasjonen er dårlig. Sikkert pga. lite variasjon/utstyr der. Vurdere heller gå over til walkingpad og øvelser hjemme. Jeg driver en del med kondisjon på studio fra før, trives med det egentlig. Samt enkel styrketrening. Men det er jo så mange fine tips fra insta, apper osv. så mye av det kan vel gjøres hjemmefra egentlig. Studio koster jo 500 kr. mnd., 550 kr. hvis jeg bytter. Da må jeg ev. kjøre dit. Å da vet jeg at jeg fort kan falle av. Der jeg er nå kan jeg gå til. Så... Erfaring med å gå fra studio til hjemmetrening? Ev. erfaring med walkingpad? Anonymkode: d35b2...482 Skal selge min walkingpad brenner nesten Ingen kalorier av å gå uten oppoverbakke, løfter heller vekter og går trapper på jobb. Om du er utbrent som kona var så er det greit kun får å bygge litt arbeidskapasitet før man stater opptrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2. juni #13 Del Skrevet 2. juni (endret) . Endret 1. desember av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå