Krokenguri Skrevet 31. desember 2022 #1 Del Skrevet 31. desember 2022 Hva tenker du om året dim gikk, hva tenker du om året som kommer. Har du noen tanker om hva det nye året bringer? Hva skal du i kveld? Har du noen nyttårs forsetter Jeg har hvert år en liten lek, kanskje vil du bli med på den. Hvert år har jeg en magefølse for "spådommer" inn i mye året. Har ingen magefølse ennå, men deler den om jeg kommer på noe. Har faktisk truffet på flere av dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 31. desember 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 31. desember 2022 Hva tenker du om året dim gikk, hva tenker du om året som kommer. Har du noen tanker om hva det nye året bringer? Hva skal du i kveld? Har du noen nyttårs forsetter Jeg har hvert år en liten lek, kanskje vil du bli med på den. Hvert år har jeg en magefølse for "spådommer" inn i mye året. Har ingen magefølse ennå, men deler den om jeg kommer på noe. Har faktisk truffet på flere av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå