Gå til innhold

Fellesfrokost med små barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man i julen overnatter hos besteforeldre e.l og skal ha felles frokost- når pleier dere som har små barn (som våkner) tidlig at den starter?

Spm er ikke om man skal droppe den, spm er til de som gjennomfører fellesfrokost. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksne og barn som ønsker spiser fellesfrokost. Barn som vil vil ha mat før får selvsagt det. 

Anonymkode: c4566...6f8

• Nyttig 1
Skrevet

Bør vi er på besøk gir vi barna mat når de våkner og så spise vi frokost alle sammen når de andre er klar for det. Ofte er det ca når barna skal ha lunsj 😅

Anonymkode: 7e2da...afa

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville hatt frokost fra feks 8-10. Da kan barna spise tidlig og voksne kan sove litt lenger. Blir riktignok ikke fellesfrokost av det, men hjelpes meg så mye jeg ville kost meg med barnabarna alene til frokost 🥰

Skrevet

Da jentene var små og tidligere oppe enn alle andre, dikk de et par skiver før det ble felles frokost/brunsj 2-3 timer senere. Passet fint at de fikk holdt på litt før vi satte oss til bords

Anonymkode: b48a9...b0d

• Liker 1
Skrevet

De spiser når de våkner også spiser vi felles frokost når det er tid for det. Ser ikke helt dilemmaet.

Anonymkode: 899bc...3f7

• Liker 4
Skrevet

Ungene står opp ca 6 hver dag, så den som står opp med de lager brødskiver til de, også er det felles frokost for alle i 10 tiden hvor ungene spiser sammen med oss.

Anonymkode: 20ca8...0ae

• Liker 4
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Gir frokost når vi står opp, så blir fellesfrokosten lunsj

Skrevet

Felles frokost kl 11, men gir barna noen lette skiver/frokostblanding eller knekkebrød når de står opp. Da slipper de som gjerne ønsker å sove litt frempå fordi de endelig har fri å føle at de står opp grytidlig og barna får litt i magen frem til dess.

Anonymkode: bc7e3...dec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ungene står opp ca 6 hver dag, så den som står opp med de lager brødskiver til de, også er det felles frokost for alle i 10 tiden hvor ungene spiser sammen med oss.

Anonymkode: 20ca8...0ae

Samme her

Anonymkode: 76480...3c7

Skrevet

Her er fellesfrokoster kl 10. Den som vil, tar seg en yoghurt eller noe lett litt tidligere.

Anonymkode: 14c44...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...